کد خبر: ۱۴۸۹
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران:

عملکرد روابط عمومی شرکت ملی گاز در اعتمادسازی موفقیت آمیز بوده است

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: اعتمادسازی به عنوان بالاترین مرحله رضایتمندی مخاطب، از جمله وظایف روابط‌ عمومی‌ها است که روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در یک فرآیند مشخص، با موفقیت این اقدام را به انجام رسانده است.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ مسلم رحمانی با حضور در نشست روسای روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه این شرکت، درباره جایگاه روابط‌ عمومی‌ها در صنعت گاز کشور گفت: تامین 70 درصد سبد انرژی کشور با گاز طبیعی، اهمیت همه جانبه این صنعت و تبیین دستاوردهای آن در کشور را ضروری می‌کند.
وی با اشاره به این‌که توجه به فرآیند در بحث اطلاع‌رسانی، اهمیت به‌سزایی در تبیین افکار عمومی دارد، گفت: روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در جریان ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور در جشنواره شهید رجایی امسال موفق به کسب امتیاز کامل شده و این امر حاکی از این واقعیت است که نگاه به روابط عمومی در شرکت ملی گاز ایران یک نگاه فرآیندی است و این رویکرد سبب شده تا روایتگری در صنعت گاز محدود به اطلاع‌رسانی خبر و رویداد نباشد و هر واقعه‌ای در قالب یک فرآیند مدنظر قرار ‌گیرد.
رحمانی در ادامه، ضمن برشمردن وظایف کلی روابط عمومی‌ها، به موضوع اعتمادسازی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها برخلاف سایر بخش‌های شرکت که با یک طیف خاص از مشترکین ارتباط دارند، با آحاد جامعه، صنایع، نهادهای اجرایی و عمومی و دستگاه‌های دولتی در ارتباط هستند و از این منظر ایجاد حسن اعتماد و حفاظت از برند شرکت نقش مهمی در پیشبرد اهداف شرکت ملی گاز ایران و حفظ پایدار جریان گاز در کشور دارد.
به گفته رحمانی، اعتمادسازی مطلوبی که در رابطه با اقدامات و خدمت‌رسانی شرکت به مردم در اقصی نقاط کشور صورت گرفت، همدلی بین مردم در زمستان گذشته را دو چندان کرد. باید در این راستا تلاش بیشتری کرد؛ چراکه اعتماد، بالاترین مرحله رضایتمندی است.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این‌که شرکت‌های گاز استانی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم در صف اول اطلاع‌رسانی خدمات و برنامه‌ها و اولویت‌های شرکت هستند، گفت: این‌که در زمستان سال گذشته با وجود سرمای طولانی و گسترده کم‌سابقه که سراسر کشور را فرا گرفته بود، جریان پایدار گاز در کشور برقرار بود، اتفاق بسیار بزرگی است.
وی ادامه داد: سال گذشته موج سرما از شرق تا غرب در دو سوم پهنه کشور به مدت 60 روز دمای زیر صفر درجه را در این مناطق ثبت کرد، اما همکاران ما در بخش‌های مختلف گازرسانی به صورت شبانه‌روزی و ارائه خدمات حضوری عملیاتی اجازه ندادند جریان گاز قطع شود.
رحمانی به نقش روابط عمومی‌ها در پالایشگاه‌های گازی کشور  اشاره کرد و گفت: تولید و فرآورش گاز در زمستان سال گذشته در پالایشگاه‌ها نیز یک دستاورد مهم بود که رکوردهای خارق‌العاده‌ای را به ثبت رساند؛ این‌که تولید گاز حتی یک روز هم متوقف نشد، نیازمند عزم راسخ و روحیه ایثارگری بود که در مهندسان و کارکنان پالایشگاه‌ها نهادینه شده و ضروری است که مردم نیز از اهمیت و دشواری‌های تحقق این دستاورد اگاه شوند.
وی در پایان، با تشکر و قدردانی از گزارش ارزیابی عملکرد روابط عمومی شرکت‌های تابعه که برندگان آن در این نشست معرفی شدند، عملکرد روابط‌عمومی‌ها در این زمینه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید با استفاده از روش‌های نوین اطلاع‌رسانی، همانند نمایشگاه عکس برپاشده در ستاد با عنوان «سه‌گدار» با موضوع پویش سبز گازرسانی که توسط شرکت گاز استان خراسان جنوبی انجام شده، به میان مردم رفت و جهاد تبیین کرد.
شایان ذکر است که نشست دو روزه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۸ و ۲۹ شهریورماه) در سالن شهید رجایی این شرکت برگزار شد.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>