کد خبر: ۱۴۸۴
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران:

برگ برنده روابط عمومی های صنعت گاز آگاهی از هنر اطلاع رسانی است

رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: باید تلاش کنیم امسال در مسیر تولید محتوا و اطلاع‌ رسانی صحیح، دقیق و به‌ موقع، هنرمندانه‌تر و با در نظر گرفتن مخاطبان، ذی‌نفعان و تفاوت‌های آنان، آگاهی مصرف‌ کنندگان را از الگوی مصرف افزایش دهیم.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ عباس اعظمی در نشست رؤسای روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه این شرکت، اظهار داشت: برای تولید محتوا در زمینه مدیریت مصرف و مصرف بهینه، تعامل بیش از پیش دست‌اندرکاران در این ارتباط برای زمستان پیش رو الزامی است؛ ضمن آن‌که باید نسبت به هنر اطلاع‌رسانی و راه‌های متنوع‌سازی آن نیز در این زمینه، آگاهی کامل داشته باشیم.
وی ادامه داد: ارایه گزارش ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌ها در بخش‌های مختلف که طی ۶ ماه مورد بازنگری قرار گرفت، نشان از تلاش این عزیزان در ارایه درست و مطلوب حقایق در عرصه صنعت گاز و گازرسانی است.
اعظمی تغییر سبک زندگی و رفتارها در حوزه تعامل با مردم و آحاد جامعه را نیازمند آموزش و فرهنگ‌سازی مستمر دانست و گفت: این مهم باید با کمک مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای متولی، کارشناسان و مردم فرهیخته کشورمان نهادینه شود؛ هرچند که بخش قابل توجهی از این رویکرد، متأثر از رسانه‌ها است که باید با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی، اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی، فرهنگ مصرف درست و مدیریت مصرف را در اذهان عمومی نهادینه ساخت.
رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با بیان این‌که علت ناترازی گاز به دلیل بهره‌وری پایین آن در صنایع است، گفت: باید از تمام توان خود و نهادهای مسئول و ذی‌ربط در این مساله، کمک گرفته تا بتوانیم تا حد امکان، بهره‌وری گاز را افزایش دهیم؛ این مهم تنها با همکاری و همیاری و همدلی تمامی ارگان‌ها و مردم عزیز کشورمان امکان‌پذیر است.
وی خلق ایده ارزیابی که توسط مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت مطرح و از سوی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مورد پیگیری قرار گرفت را بسیار مثبت و سازنده اعلام کرد و اظهار داشت: این دولت خوشبختانه به موضوع افکار عمومی و امیدآفرینی در میان مردم بسیار اعتقاد دارد و ما با استفاده از همین شاخص برتر، باید تمام تلاش خود را به‌کار گیریم تا زحمات نادیده تلاش‌گران صنعت گاز در عرصه خدمت‌رسانی به مردم را در معرض دید همگان بگذاریم.
اعلام برگزیدگان ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه  
در ادامه مراسم، حمید ضیایی‌پرور، مشاور رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران و یکی از داوران ارزیابی مورد نظر، بیانیه مربوط به شاخص‌های اعلامی در انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر را مطرح کرد و گفت: این ارزیابی در ۱۲ محور و ۵۶ شاخص انجام شد و حدود ۲۷ هزار آثار رسیده، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
وی اسامی برندگان در بخش‌های شرکت‌های ستادی، شرکت‌های گاز استانی برخوردار، شرکت‌های گاز استانی کم‌برخوردار، شرکت‌های پالایشی و مناطق عملیات انتقال گاز را به شرح زیر اعلام کرد؛
در نخستین بخش، شرکت‌ مهندسی و توسعه گاز ایران، در بخش دوم، شرکت‌های گاز استان‌های اصفهان، کرمان و آذربایجان شرقی به ترتیب، حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند، در بخش سوم، شرکت‌های گاز استان‌های چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و کردستان به ترتیب، مقام اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در بخش شرکت‌های پالایشی، به ترتیب، شرکت‌های پالایش گاز فجرجم و هاشمی‌نژاد و در بخش مناطق عملیاتی، مناطق ۷ و ۵ عملیات انتقال گاز به ترتیب، حائز رتبه‌های برتر شدند.
شایان ذکر است که نشست دو روزه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۸ و ۲۹ شهریور ماه) در سالن شهید رجایی و با حضور تعدادی از مدیران ارشد این شرکت و مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت برگزار شد.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>