کد خبر: ۱۴۸۲
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت:

سازماندهی استعدادها در روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران نمود عینی یافته است

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت گفت: سازماندهی استعدادها و اقدامات انجام شده در صنعت نفت، یک استراتژی ملی است که در روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران به نحو احسن پیاده شده است.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ علی فروزنده روز چهارشنبه با تقدیر از اقدامات صورت‌ گرفته در زمستان سال گذشته از سوی روابط عمومی‌ شرکت ملی گاز ایران و شرکت‌های تابعه، اظهار کرد: روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران اطلاع‌رسانی به ذینفعان و مخاطبان هدف را به‌جد و به درستی انجام داده که این امر تا حد زیادی، مرهون مجموعه نیروی انسانی شاغل در روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران است.

نشست روسای روابط عمومی‌های شرکت ملی گاز ایران در سالن شهید رجایی ستاد این شرکت برگزار شد، 

فروزنده با بیان این‌که هم‌افزایی و آگاهی‌بخشی درباره کارهای بزرگی که در جای جای کشور صورت گرفته، از اقدامات ارزشمند روابط عمومی‌ها است، گفت: میزان گازرسانی در سراسر کشور و به تمامی شهرها و روستاها، خدمتی بی‌نظیر در دنیا است که رفاه را برای مردم به ارمغان آورده است.
به گفته وی، این اتفاق که حتی در کشورهای صاحب منابع انرژی نیز کمتر رخ داده، اکوسیستم خوبی را در صنعت گاز به‌وجود آورده که عمده اقدامات و ساختار آن مربوط به پس از انقلاب اسلامی است؛ از این رو هر قدر که درباره صنعت گاز کشور تولید محتوا و اطلاع‌رسانی شود، بازهم جای کار وجود دارد.  
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با ارائه آماری مبنی بر این‌که ایران دومین مالک منابع گاز جهان، سومین تولیدکننده بزرگ این انرژی پاک و چهارمین مصرف‌کننده بزرگ گاز در دنیا است، گفت: رشد روزافزون اقتصاد کشور ناشی از اقدامات صورت گرفته در صنعت نفت و گاز است و از آنجا که گاز بخش قابل توجهی از سبد انرژی را به خود اختصاص داده، می‌توان گفت سهم گاز در درآمد مستقیم و غیرمستقیم ارزی در کشور بی همتا است؛ از این رو ضرورت دارد که تصویر درستی از این صنعت و زحمات صورت گرفته و ارزش‌های آن برای اقتصاد کشور منتشر شود.  
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیر خورده روایت‌ها و ارزش‌های آن برای آگاهی رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیار عالی و جذابی در صنعت گاز وجود دارد. کشف استعدادها هم بسیار مهم است. تاثیر این استعداد و ظرفیت‌ها در ابتکارهایی که از سوی همکاران ارائه شده، نمایان است. سازماندهی استعدادها و اتفاقات و اقدامات انجام شده یک استراتژی ملی است که در روابط عمومی شرکت ملی گاز پیاده‌سازی شده است.
فروزنده روابط عمومی را تنظیم‌کننده روابط با همه ذینفعان سازمان عنوان کرد و گفت: انسان محور شدن اخبار صنعت نفت، نکته کلیدی است که باید به آن توجه داشت. این انسان‌ها هستند که تاسیسات و تجهیزات را می‌سازند و گاز پالایش شده را به‌رغم مخاطرات جدی آن، از بخش تولید تا پالایش و انتقال و توزیع، به مردم می‌رسانند تا در خدمت رفاه جامعه و معیشت مردم قرار ‌گیرد.
مدیرکل روابط عمومی صنعت نفت در پایان، خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که این اقدامات کار بسیار بزرگی است که متأسفانه روایت آن به شکل درستی در اختیار مردم قرار نگرفته و همین امر سبب شده تا با وجود این خدمت‌رسانی بی‌نظیر، بعضاً در مواردی شاهد این باشیم که مجموعه صنعت گاز در مقام پاسخگو  قرار می‌گیرد؛ حال آن‌که این شرکت به نحو احسن وظایف گازرسانی خود را انجام داده است.
شایان ذکر است که نشست دو روزه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۸ و ۲۹ شهریورماه) در سالن شهید رجایی و با حضور تعدادی از مدیران ارشد این شرکت و مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت برگزار شد.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>