email
save
کد خبر: ۱۴۵۰۴
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹

افتتاح ۲۷ طرح و آغاز عملیات اجرایی ۲۳ پروژه بندری و دریایی در کشور

افتتاح ۲۷ پروژه دریایی و بندری با ارزش روز ۱۵ هزار میلیارد تومان با فرمان وزیر راه و شهرسازی افتتاح و عملیات اجرایی ۲۳ پروژه زیرساختی به ارزش ۵۷ هزار میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش پرشین خبر؛ آیین افتتاح متمرکز ۲۷ پروژه دریایی و بندری و آغاز عملیات اجرایی ۲۳ پروژه مهم زیرساختی در بنادر کشور روز یکشنبه در ساختمان وزارت راه و شهرسازی و با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سید کمال هادیان فر معاون حمل و نقل و علی اکبر صفایی معاون وزیر و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین استانداران و مدیران کل بنادر و دریانوردی استان‌های ساحلی که به صورت برخط در جلسه حضور داشتند، برگزار شد.
علی اکبر صفایی در این مراسم اظهار کرد: امروز با حمایت‌های دولت سیزدهم و شخص وزیر راه و شهرسازی در خدمت استانداران و مدیران کل بنادر و دریانوردی هستیم تا بخش عظیمی از پروژه‌های بندری به بهره برداری برسند و در خدمت مردم قرار بگیرند.
وی افزود: امروز ۲۷ پروژه به ارزش ۶ هزار میلیارد تومان و ارزش روز ۱۵ هزار میلیار تومان با فرمان وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شوند. همچنین عملیات اجرایی ۲۳ پروژه به ارزش ۵۷ هزار میلیارد تومان که تحول عظیمی در حوزه بنادر و دریانوردی ایجاد خواهد کرد نیز با دستور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>