email
save
کد خبر: ۱۷۲۱۰
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷

فراخوان "راهکارهای اجرایی افزایش جذب سرمایه های مردمی در بخش تعاون" منتشر شد

رئیس کمیته مرکزی نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها از انتشار سومین فرخوان مرتبط با اصلاح فرآیند‌های متناظر با برنامه‌های تحولی سال ۱۴۰۳ با عنوان "راهکار‌های اجرایی و عملیاتی جهت افزایش جذب سرمایه‌های مردمی از منابع غیر بانکی در بخش تعاون" در سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها خبر داد.

به گزارش پرشین خبر از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «امیرحسین عموزاده» در این خصوص گفت: بر اساس این فراخوان باید روش‌های عملیاتی اجرای پیشنهاد قید شود و بر همین اساس پیشنهاد‌های کلی و فاقد راهکار‌های عملیاتی و اجرایی بررسی نمی‌شود.
وی افزود: پیشنهاد دهنده باید حداکثر میزان جذب سرمایه حاصل از اجرای پیشنهاد خود را در منطقه یا استان مورد نظر با ذکر مستندات لازم برآورد و لحاظ کند.
رئیس کمیته مرکزی نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهلت ثبت نام و ارسال پیشنهاد‌های فرآیندی از تاریخ ۳۱ تیر تا ۹ مرداد سال جاری تعیین شده است. 
عموزاده تصریح کرد: بر اساس این فراخوان، پیشنهاد دهندگان باید به منظور ارتباط و تعاملات آتی، شماره تلفن همراه و نام شهرستان و استان خود را در ذیل پیشنهاد قید کنند.

 

ارسال نظر