کد خبر: ۱۳۹۳
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران:

تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه ها در جهت فرهنگ سازی مصرف گاز

یکی از مهم‌ترین اقدامات حراست در مقابله با ناترازی گاز در فصل سرد سال گذشته، ایجاد قرارگاه جهادی عملیاتی شهید سیدروح‌اله عجمیان جهت کمک به رصد و پایش مصرف گاز مشترکین عمده و فوق عمده برای پایداری شبکه گاز در سراسر کشور بود که با موفقیت کامل انجام گرفت.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ سید احمد طباطبایی در بازدید غیرمترقبه از مناطق ۱۱ و ۱۲ گازرسانی استان تهران با حضور در بین مسئولین، کارکنان و مشترکین این مناطق، هدف اصلی از این بازدیدها را ارزیابی نقاط ضعف و قوت بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی و آگاهی از مشکلات موجود برای مقابله با ناترازی گاز و مصرف بی‌رویه مشترکان پر مصرف، نظارت و کمک به وصول مطالبات شرکت گاز و در نهایت کمک به توزیع پایدار گاز طبیعی، ذکر کرد.
وی در این بازدید که در راستای نظارت عالیه بر پایش مصرف مشترکان عمده و فوق عمده گاز، صورت گرفت، بر لزوم آمادگی کامل برای مدیریت مصرف گاز به ویژه توسط مشترکان پرمصرف، در فصل سرما، تاکید کرد.
طباطبایی ادامه داد: با برنامه‌ ریزی صورت‌ گرفته و تدابیر اتخاذشده، این سرکشی و نظارت‌ها با قوت هرچه بیشتر توسط همکاران حراستی در شرکت‌های گاز استانی و در فصل سرد امسال نیز دنبال خواهد شد؛ ضمن آن‌که خط قرمز حراست، قطع گاز مشترکان خانگی به ویژه در مناطق سردسیر خواهد بود. 
مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران ضمن تاکید بر مدیریت مصرف دستگاه‌های دولتی و خصوصی، تصریح کرد: رؤسای مناطق می‌توانند با انجام برخی اقدامات مانند؛ برنامه‌ریزی مشخص برای مشترکان صنایع عمده، رصد و شناسایی ویلاهای خالی از سکنه و استخرهای خانگی و قطع گاز آن‌ها، جلوگیری از انشعابات غیرمجاز و سرقت گاز و...، نقش ویژه‌ای در جلوگیری از این ناترازی گاز در فصل سرمای امسال داشته باشند.
وی با بیان این‌که سال گذشته با هماهنگی‌هایی که با ارگان‌های مختلف کشوری و لشکری انجام شد، با قطع گاز ساختمان‌ها و تأسیسات مربوطه، کمک شایانی به پایداری شبکه گاز در نقاط دارای افت فشار شد، گفت: تقاضا داریم امسال نیز با جلوگیری از مصرف بی‌رویه و فرهنگ‌سازی در این زمینه، خادمان ملت در صنعت گاز را در مأموریت مهم گازرسانی به نیروگاه‌ها و بخش خانگی، یاری کنند.
طباطبایی در پایان، ضمن تأکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در مقابله با بحران ناترازی گاز، از همه مردم عزیز خواست تا هر گونه تخلف، انشعاب غیرمجاز و تخلفات در زمینه سوء استفاده از این ثروت ملی را، در اسرع وقت به حراست شرکت گاز استان مربوطه یا ستاد خبری حراست شرکت ملی گاز ایران به شماره ۸۴۸۷۸۲۶۷-۰۲۱ منعکس کنند.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>