مدیریت پرشین خبر، لحظات خوشی را برای شما آرزومند است.
به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان به همراه نسرین امیرخانی معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و افشین پناهنده مدیر امور حوزه مدیرعامل و هیات مدیره در بازدید و دیداری که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان این بانک داشت، ضمن تبریک به آنان از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه به خصوص کارکنان این بخش تقدیر کرد.
وی در این دیدار با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در افکارسنجی، ایجاد دیدگاه و حس مثبت نسبت به سازمان و ارتقای سطح خدمت رسانی به مشتریان اظهار داشت: عملکرد مطلوب و موفق روابط عمومی میتواند نسبت به جذب و حفظ مشتریان و وفادارسازی آنان اثرات سازنده و ماندگاری داشته باشد.
وی تصریح کرد: عملکرد صحیح و حرفهای روابط عمومی باید متناسب با جامعه هدف باشد به عنوان مثال مهمترین جامعه هدف بانک مشتریان آن هستند که اطلاع رسانی به موقع و افزایش رضایت آنان در اولویت قرار دارد.
وی با توجه به گستردگی و تنوع ابزارها و رسانههایی که امروزه امکان ارتباط سریع و دوسویه مخاطبان و مشتریان با سازمان را فراهم میآورند بر ضرورت آینده نگری، توجه به سرفصلهای تحول دیجیتال و همراهی روابط عمومی در این مسیر تاکید کرد و عنوان داشت: با استفاده از این ابزارها میتوان از مسایل پیرامونی سازمان آگاه شد و به موقع نسبت به جهت گیریها و دیدگاههای مختلف عکس العمل مناسب نشان داد و افکار عمومی را مدیریت نمود به طوریکه بدون تلاش و همراهی روابط عمومی، فرهنگ سازی برای تحول دیجیتال و استقرار آن در سازمان امکانپذیر نمیگردد.
دکتر خورسندیان تصریح کرد: بانکها نقش مهمی را در حوزه اقتصاد کشور و گردش مالی آن بر عهده دارند و بدون شک بدون اطلاع رسانی صحیح در مورد فرآیند کار و نحوه خدمت رسانی و دریافت بازخورد از مشتریان نمیتوانند به نیازهای مشتریان خود پاسخهای به موقع و مناسبی بدهند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان داشت: وظیفه روابط عمومی نه فقط ایجاد ارتباط مناسب و متقابل بین بانک و مشتریان بوده بلکه ارتباط اثربخش و سازنده بین بخشهای مختلف صف و ستاد بانک را میسر ساخته و آن را تقویت میکند و فضایی امن و سرشار از آرامش برای فعالیت بهتر و بیشتر تمامی کارکنان فراهم میآورد.
گفتنی است، در این جلسه دکتر محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن ضمن تقدیر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، گزارشی از عملکرد و برنامههای آتی این مدیریت ارائه نمود و پس از آن کارکنان این مدیریت به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود در خصوص بهبود عملکرد و فرآیندهای کاری این بخش پرداختند.