مدیریت پرشین خبر، لحظات خوشی را برای شما آرزومند است.
به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سید محمد پیشوایی با بیان این مطلب، اظهار کرد: عمده اهداف شرکت در این ۵ بخش، شامل توسعه و تقویت ارتباط صنعت گاز با مراکز علمی و شرکتهای دانشبنیان، افزایش تعامل با تولیدکنندگان داخلی به منظور ارتقاء سطح خودکفایی در صنعت گاز، دیپلماسی انرژی، مذاکرات تجاری صادرات محور، معرفی دستاوردهای صنعت گاز به عموم مردم و تبادل نظر با کارشناسان و صاحبنظران حوزه انرژی دستهبندی و در نهایت، در نمایشگاه، عملیاتی شد.
وی ادامه داد: برگزاری ۲۷ نشست رسمی، حضور مدیران شرکت در برنامههای زنده رسانه ملی، تهیه و تولید بیش از ۱۰۰ عنوان خبر اختصاصی به زبان فارسی و انگلیسی تنها بخشی از اقدامات روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در ایام بیستوهشتمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است.
به گفته پیشوایی، انتشار بالغ بر ۲۵۰ تصویر و بارگذاری افزون بر ۶۰ محتوا در فضای مجازی، از دیگر اقدامات این مدیریت در ایام نمایشگاه است که بدون شک متأثر از تلاش شبانهروزی، تخصص و تعهد مثالزدنی همکاران در تنویر اقدامات و دستاوردهای صنعت گاز میباشد.
پوشش رسانهای گسترده؛ رمز موفقیت روابط عمومی در نمایشگاه
رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه در ایام نمایشگاه، همکاران روابط عمومی شرکت با تلاش بیوقفه و همهجانبه پوشش و انتشار اخبار اقدامات و دستاوردهای شرکت ملی گاز ایران در نمایشگاه را در دستور کار قرار دادند، اظهار کرد: این دستاورد مرهون روحیه جهادی و نشاندهنده تعهد، تجربه و تخصص همکاران ماست که توانستند با جلب اعتماد و نظر مساعد معاون وزیر نفت در امور گاز، مدیران ستادی و شرکتهای تابعه در منظمترین و منسجمترین حالت ممکن، تمامی اقدامات را در سریعترین زمان ممکن مخابره کنند.
انتشار اختصاصی اقدامات صنعت گاز در رسانه ملی
پیشوایی خاطرنشان کرد: علاوه بر پخش زنده نشست خبری، تیزر نمایشگاه و مصاحبه اختصاصی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با صدا و سیما، دیگر مدیران ستادی با حضور در برنامه صبحگاهی شبکه سه سیما اقدامات و دستاورهای صنعت گاز را به اطلاع افکار عمومی رساندند.
وی افزود: با هماهنگی انجام شده با ستاد خبری نمایشگاه، مدیران پژوهش و فنآوری و برنامهریزی تلفیقی و مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به نمایندگی از مجموعه شرکت ملی گاز ایران در سه نوبت در استودیو اختصاصی نمایشگاه حاضر و در برنامه زنده شبکه یک در خصوص دستاوردهای صنعت گاز اطلاعرسانی کردند.
تولید بیش از ۱۰۰ خبر، گزارش تصویری و ویدئویی
رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در ادامه، به انتشار اخبار در رسانههای شرکت ملی گاز ایران اشاره کرد و گفت: در حوزه اخبار متنی، همکاران ما در مجموع، تا پایان روز چهارم نمایشگاه بیش از ۱۰۰ خبر تولید و منتشر کردند که اهم این اخبار در لحظه، ترجمه و در بخش انگلیسی سایت نیز بارگذاری شد.
وی با بیان اینکه با انتشار پیوستهای دیگر خبری نمایشگاه در روزهای آتی به تعداد اخبار تولیدی در این بخش افزوده خواهد شد، توضیح داد: همچنین انتشار بیش از ۲۵۰ عکس در سایت شرکت در قالب ۱۰ آلبوم، پوشش تصویری شایستهای را از اقدامات شرکت به ثبت رساند.
تولیدات متنوع در فضای مجازی
پیشوایی در ادامه، در تشریح فعالیتهای صورتگرفته در فضای مجازی، گفت: با همکاری همکارانمان در روابط عمومیهای شرکتهای تابعه، اقدامات بدیعی در عرصه فضای مجازی جهت اطلاعرسانی صورت گرفت؛ ضمن اینکه در حوزه ستادی بالغ بر ۶۰ پست در سکوهای متنوع شبکههای اجتماعی شرکت به منظور اطلاعرسانی در مورد دستاوردها و اقدامات صنعت گاز کشور منتشر شد.
رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران ضمن تقدیر از همکاری روابط عمومی ستاد و شرکتهای تابعه، بهویژه رؤسا و همکاران گرانقدر روابط عمومی شرکتهای تابعه، گفت: بدون شک اقدامات این عزیزان، منجر به موفقیت روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در اجرای برنامههای خود در این نمایشگاه بود.
پیشوایی در پایان، از همکاران اداره کل روابط عمومی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران تقدیر و تشکر