کد خبر: ۱۳۲۰۰
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰

ارتقاء سطح کیفی و کمی شبکه مخابراتی شرکت انتقال گاز ایران

آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت انتقال گاز ایران با شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور غلامعباس حسینی مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران ومابین مدیران ارشد فناوری اطلاعات و ارتباطات دو شرکت در چهارمین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ این تفاهم‌نامه با هدف توسعه و ارتقاء همکاري‌هاي متقابل و بهبود کمی و کیفی خدمات مخابراتی شرکت ارتباطات سیار به شرکت انتقال گاز ایران و همچنین، ارتقاي سطح خدمات مذکور از حالت سرویس دهنده به مشتري عادي به حالت «سرویس دهنده به شرکت داراي زیرساخت وارتباطات مخابرات منعقد شد.

براساس این گزارش، مطالعه و همچنین امکان‌ سنجی جهت استقرار شبکه و راه‌اندازی سرویس خدمات ارتباطی پایدار و امن به‌صورت مدیریت ‌شده بر بستر شبکه اختصاصی و غیراشتراکی جهت تأمین نیازمندی‌های شرکت انتقال گاز ایران، از جمله دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

طرفین همچنین در این تفاهم‌نامه در زمینه ارائه امکانات و خدمات شبکه تلفن همراه از جمله برقراري و به روزرسانی و بهبود پوشش شبکه صوت و دیتای پرسرعت(4G/5G)، تأمین پهناي باند مناسب و تضمین امنیت ارتباطات، نصب تجهیزات و برقراري شبکه انتقال در مناطق و محدوده‌های مورد نظر شرکت انتقال گاز ایران تاکید کردند.

شایان ذکر است، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 19 الی 22 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

 

ارسال نظر