کد خبر: ۱۲۴۴
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در جمع برگزیدگان جشنواره شهید رجایی

در جریان ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور در جشنواره شهید رجایی، روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در جمع برگزیدگان این جشنواره قرار گرفت.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، تنها ۴ دستگاه دولتی در حوزه روابط عمومی‌ها موفق به کسب 60 امتیاز کامل شده‌اند که سه دستگاه آن، از وزارت نفت است.
بنا بر این گزارش، روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با توجه به تعامل ایجاد شده و ارایه مناسب عملکرد روابط عمومی‌های وزارت نفت و شرکت‌های تابعه، در شاخص «تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی» موفق به کسب امتیاز کامل شد.
روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران بر اساس شاخص‌های متعدد و متنوع ارزیابی و به دلیل ارایه و انتشار گسترده اقدامات و عملکرد مجموعه شرکت ملی گاز ایران در قالب‌های محتوایی خبر، گزارش، فیلم، عکس، مستندهای تلویزیونی، تیزر، تبلیغات محیطی، چاپ پوستر، اینفوگرافی، دیدار و نشست با نخبگان و تشکل‌های مردمی و... در سال ۱۴۰۱، در شاخص «تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی» ۶۰ امتیاز کامل را به دست آورد.
شایان ذکر است، جواد اوجی، وزیر نفت نیز طی پیامی، از زحمات حوزه روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در کسب امتیاز کامل در شاخص «تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی» تقدیر و تشکر کرد. 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>