مدیریت پرشین خبر، لحظات خوشی را برای شما آرزومند است.
به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ در این دیدار علیرضا قیطاسی ضمن بیان تحولات ایجاد شده در بانک طی ۲ سال گذشته، مهمترین انتظار از روابط عمومی را انعکاس دستاوردها و اقدامات به ذینفعان دانست و تصریح کرد: در دو سال گذشته در حوزههای گوناگون شاهد دستاوردهای مطلوبی بودیم که با همت جهادی و تلاش شبانه روزی حاصل شد و مهمترین رسالت روابط عمومی در این زمینه آگاه سازی مشتریان و سهامداران و انعکاس اقدامات در رسانهها است.
وی افزود:اطلاع رسانی به موقع به افکار عمومی، واکنش سریع به رویدادها و رصد تحولات سازمانی از سوی روابط عمومی، میتواند اثر قابل توجهی در کاهش مخاطرات و نیز پیشبرد فعالیتهای بانک داشته باشد.
قیطاسی لزوم پایبندی به اهداف کلان بانک را از مهمترین دغدغههای مدیریت ارشد بانک دانست و گفت: روابط عمومی باید با شناخت کامل از سازمان و شاخصهای عملیاتی بانک، تمرکز برنامههای رسانهای و تبلیغاتی خود را بر روی تحقق اهداف استراتژیک بگذارد.
وی در پایان تاکید کرد: با استفاده از پتانسیلهای ایجاد شده در مرکز آموزش، باید برنامه منسجمی برای ارتقاء توان و دانش تخصصی همکاران روابط عمومی ایجاد شود.
گفتنی است در ابتدای این نشست فرشید عبادی، رئیس اداره روابط عمومی به ارائه گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده توسط روابط عمومی در سال گذشته پرداخت.
همچنین همکاران اداره روابط عمومی نیز در پایان این نشست به بیان دغدغهها و دیدگاههای خود برای ارتقای کیفیت عملکرد این اداره پرداختند.