کد خبر: ۱۱۶۵۲
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
مدیر عامل بانک توسعه تعاون:

اقدامات سیستمی موجب تسریع در پیشبرد برنامه های تحولی بانک توسعه تعاون است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون با اشاره به این که، اقدامات سیستمی و سامانه‌ای موجب تسریع در پیشبرد برنامه‌های تحولی بانک توسعه تعاون است گفت: عملیات بانکی بر بستر‌های دیجیتال و الکترونیک به ویژه تی تی پلاس در حال انجام است و مشتریان از خدمات متنوع بانک بهره مند می‌شوند.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛ محمد شیخ حسینی در شورای معاونین در این خصوص افزود: در ادامه برنامه‌های تحولی بانک موضوع سیستمی نمودن میانگین تسهیلات بانک در حال انجام است که می‌تواند موجبات تسریع در پرداخت تسهیلات عمومی و تسهیلات مرتبط با محصولات بانک را فراهم نماید.

وی افزود: سیاست‌های اعتباری سال ۱۴۰۳ در پایان سال گذشته آماده ابلاغ بود و با کمی بازنگری روز ششم فروردین ماه ابلاغ گردید. سیاست‌ها محور برنامه‌های تسهیلاتی بانک هستند و هر گونه اقدام تحولی مرتبط با برنامه‌های اعتباری بانک با سیاست‌ها هماهنگ و همسو هستند.
شیخ حسینی تاکید کرد: حوزه فناوری بانک در صدد بر آمده است تا واحد و شعبه ویِژه برای رسیدگی و راهنمایی مشتریان در حوزه‌های تی تی پلاس و خدمات غیر حضوری راه اندازی نماید. این واحد با هماهنگی واحد‌های ستادی و اجرایی اقدامی مهم برای تکمیل تحول دیجیتال بانک است.
این مقام بانکی گفت: موضوع صدور صورتحساب الکترونیک مطابق ابلاغ سازمان امور مالیاتی کشور در واحد‌های ستادی بانک در حال پیگیری است. این مبحث از برنامه مهم مالیاتی کشور است و بانک توسعه تعاون نیز نهایت اهتمام خود را برای همکاری و تعامل در این زمینه در نظر دارد.
در این جلسه معاونین مدیر عامل نیز توضیحاتی درباره پروژه‌ها و برنامه‌های در حال انجام ارائه دادند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>