email
save
کد خبر: ۱۰۷۷۷
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۶
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

پویش سراسری "چشم به راهیم" در تمامی جاده های پر تردد اجرا می شود

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اجرای پویش «چشم به راهیم» در تمامی محور‌های پر تردد کشور تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این پویش با بهار قرآن همزمان شده است و امسال با توجه به تجربیات دو سال گذشته سعی شد به صورت متحد الشکل در استان‌ها با تاکید بر محتوا و کیفیت نه بر تعداد با هدف اثرگذاری بیشتر اجرا شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی در آیین سراسری آغاز پویش «چشم به راهیم» افزود: پویش چشم به راهیم در تمامی محور‌های پر تردد کشور از امروز تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ اجرا می‌شود و اقدامات بسیار خوبی در خصوص اطلاع رسانی به مردم انجام شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره مسائل مالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: نزدیک به ۳۴ هزار میلیارد تومان درآمد این سازمان در سال ۱۴۰۲ است که ۳۹ هزار میلیارد تومان ابلاغ داشتیم و نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است.
امانی در آمد سازمان راهداری تا پیش از شروع دوره ریاست خود را ۵ همت و تخصیص بیش از ۳ همت اعلام کرد و افزود: درآمد‌ها امسال ۷ برابر شده است. از طرفی در رتبه بندی بهره وری کشوری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در رتبه دوم قرار دارد.
رییس سازمان راهداری در ادامه به روند تامین ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات اشاره کرد و گفت: ثبت سفارش انجام شده است و کارشناسان خبره در حال بازدید ماشین آلات در کشور‌های همسایه هستند. همچنین ۲۰۰ دستگاه نیز از تولیدات داخلی کارخانه هپکو خریداری شده است.
امانی یادآور شد: ۷۲۵ نقطه پر تصادف در راه‌های کشور تا کنون برطرف شده اند و این آمار در ۱۰ سال گذشته بی نظیر است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه روستایی گفت: تعهد سازمان راهداری در زمینه احداث راه‌های روستایی۳ هزار کیلومتر بود و طبق آمار واصله تا دیروز ۳ هزار و ۸۰ کیلومتر احداث شده است. همچنین ۶۶۰۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در راه‌های روستایی انجام شده است.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از راه اندازی بیسیم یکپارچه دیجیتال مخصوص سازمان در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>