کد خبر: ۸۸۸۳
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
مدیر عامل بانک مسکن خبر داد:

روند پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن سرعت گرفت

مدیر عامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد تسهیلاتی ۳۲۸ هزار و ۸۲۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی تا پایان هجدهم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پرشین خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ دکتر سید عباس حسینی با بیان این خبر گفت: بانک مسکن در راستای اجرای رسالت دولت محترم و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی درخصوص توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشارمختلف جامعه؛ از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون با ۳۲۸ هزار و ۸۲۴ واحد مسکونی قرارداد ساخت به مبلغ بیش از ۱۴۰ همت به امضا رسانده است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به پرداخت تسهیلاتی در حدود ۷۶۵ هزار و ۲۷۱ میلیارد ریال برای ساخت ۳۰۸ هزار و ۸۰۹ واحد مسکونی افزود: ۳۵ درصد از تسهیلات پرداختی مربوط به خود مالکان است.

وی با ارائه توضیحاتی در مورد جزییات پرداخت این تسهیلات به متقاضیان گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا هجدهم بهمن ماه سال جاری؛ تعداد یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۴۲ نفر افتتاح حساب کرده اند.

دکتر حسینی با اشاره به توجه ویژه بانک مسکن بر مشارکت و ایفای تعهدات خود در طرح نهضت ملی ابراز امیدواری کرد با تقویت منابع بانک و مشارکت بیشتر انبوه سازان و شرکت‌های مرتبط در حوزه مسکن بتوان به عنوان حامی دولت به رونق و توسعه بخش مسکن موفق‌تر از قبل کمک کرد.

 

برچسب ها
ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>