مدیریت پرشین خبر، لحظات خوشی را برای شما آرزومند است.
به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیران ارشد بانک در راستای اجرای برنامه ادواری ارتباط بی واسطه با مشتریان و ارزیابی نحوه عملکرد بخش های مختلف در ارائه خدمات به مشتریان، در 17، 18 و 25 بهمن ماه از ساعت 8 صبح تا 14:30 در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور می یابند و با مشتریان بانک ملی ایران از سراسر کشور به صورت تلفنی گفت و گو خواهند کرد.
علاقمندان می توانند با شماره گیری تلفن 02164140 کلید ۳ با مدیران ارشد بانک بی واسطه گفت و گو کنند.