email
save
کد خبر: ۸۳۹۶
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
جایا احسن ستاره سینمای بنگلادش:

حضور در جشنواره فیلم فجر یک نوع جایزه محسوب می شود

جایا احسن بازیگر فیلم سینمایی «دروغ های زیبا» بیان کرد که حضور فیلمی که در کشور بنگلادش فیلمبرداری شده و در بخش اصلی جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده یک نوع جایزه محسوب می‌شود.

به گزارش پرشین خبر به نقل از ستاد خبری چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر؛ جایا احسن بازیگر فیلم سینمایی «دروغ های زیبا» بیان کرد: حضور فیلمی که در کشور بنگلادش فیلمبرداری شده است و در بخش اصلی جشنواره ای مانند جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده برای ما یک نوع جایزه محسوب می‌شود.
او ادامه داد: خوشحالم که این فیلم در جشنواره پذیرفته شد و به این واسطه به ایران دعوت شدم تا در مراسم افتتاحیه جشنواره و نمایش فیلم حضور داشته باشم.
این ستاره سینمای بنگلادش که برای اولین بار به ایران سفر کرده گفت: احساس می‌کنم مخاطبان ایرانی با فیلم ما ارتباط برقرار کردند. ما در حال حاضر در کشوری حضور داریم که همه مخاطبان آن دوست‌دار فیلم هستند. ایرانی‌ها واقعا مهمان نواز و دوست داشتنی هستند و ما می‌دانیم ایران قدمت و تاریخ کهنی دارد و امیدواریم در سال‌های پیش رو نیز با فیلم‌های جدیدی دوباره به ایران سفر کنیم.
او افزود: من از دوران کودکی فیلم‌های ایرانی را می‌دیدم و از همان جا به سینمای ایران علاقمند شدم. ما می‌دانیم که ایران فیلمسازان مطرحی مانند عباس کیارستمی، داریوش مهرجویی، مجید مجیدی دارد و من فیلم‌های این کارگردانان را از کودکی دنبال می‌کردم.
فیلم سینمایی «دروغ‌های زیبا» به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم که در کشور بنگلادش و با بازی هنرپیشه‌های این کشور فیلمبرداری شده است در سانس اول از نخستین روز چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد اکران شد.

ارسال نظر