کد خبر: ۱۶۴۱۹
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

رشد ۱۱ درصدی مشتریان بانک آینده طی ۶ ماه

با توجه به برنامه‌های انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک طی ۶ ماه رشد ۱۱ درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به ۸.۰۰۰.۰۰۰ میلیون نفر، سپرده‌گذار این بانک می‌باشند.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی بانک آینده؛ اهداف نظام‌های پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بستر‌های بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایران‌ کارت، آن‌ کارت، آبانک، کیلید، همراه‌ کارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیاز‌های متنوع و رضایت‌مندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود می‌باشد.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>