کد خبر: ۱۴۷۶۵
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان خبر داد:

واریز ۱۲ هزار میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان اصفهان

مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان به حساب شهرداری‏ها و دهیاری‏های سطح استان از محل عوارض مالیات برارزش افزوده واریز شده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش پرشین خبر از رسانه مالیاتی ایران، احمدرضا مدبرنیا در دیدار با فعالان اقتصادی و نمایندگان و اعضای مجامع صنفی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به استرداد‌های ارزش افزوده انجام شده در سال ۱۴۰۲ بیان داشت: در کنار استرداد‌های مالیات برارزش افزوده انجام شده بودجه استان از محل مالیات نیز تامین شد و بالغ بر ۹۹ درصد تحقق درآمد خزانه استان داشته‌ایم.

وی با اشاره به اقدامات مطلوب انجام شده در راستای حفظ واحد‌های نولیدی و فعالان اقتصادی و لزوم برگزاری جلسات متعدد جهت بررسی مشکلات مالیاتی این واحدها، گفت: رویکرد نظام مالیاتی حمایت و حفظ فضای تولید و اشتغال است و این موضوع برای ما اهمیت دارد.

مدبرنیا همچنین با اشاره به محاسن اجرای سامانه مودیان گفت: مودیانی که در سامانه مودیان ثبت نام نمایند، تکالیف مالیاتی را بهتر و راحت‌تر انجام می‌دهند، برای مثال استرداد مالیات برارزش افزوده برای مودیان عضو سامانه سریعتر انجام می‌شود مگر اینکه مغایرتی وجود داشته باشد که در اینصورت وارد مرحله رسیدگی می‌شود.

 

ارسال نظر