کد خبر: ۱۴۶۲۳
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
سرپرست بانک سینا:

خطوط کسب و کار بانک سینا برای شناسایی نیازهای مشتریان راه اندازی شده است

سرپرست بانک سینا با اشاره به این که، ارائه خدمات متنوع منطبق با نیاز مشتریان به‌ویژه بر بستر دیجیتال در دستور کار بانک قرار دارد گفت: ایجاد خطوط کسب‌وکار بانک سینا شامل بانکداری خرد، تجاری، اجتماعی و اختصاصی به منظور تحلیل و ارزیابی وضعیت کسب‌ و کار‌های جامعه و تلاش برای شناسایی و رصد دقیق‌تر نیاز‌های مشتریان و چابکی در پاسخ به این نیاز‌ها صورت گرفته است.

به گزارش پرشین خبر از روابط‌ عمومی بانک سینا، علی ابدالی در بازدید از معاونت‌های «بانکداری» و «ارزی و بین‌الملل» این بانک، با اشاره به جایگاه و نقش حوزه‌های راهبردی بانک نظیر معاونت بانکداری در تجهیز و تخصیص منابع، جذب مشتری و همچنین شناسایی و رفع نیاز‌های متناسب با کسب‌وکار مشتریان، افزود: بانک سینا زیرساخت‌های لازم را به منظور حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال مهیا کرده که این موضوع در استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مدنظر قرار گرفته است.

وی گفت: بر همین اساس، در تلاشیم بسیاری از خدمات متنوع مورد انتظار مشتریان حقیقی را جهت افزایش رضایت آنها، بر بستر دیجیتال ارائه دهیم.
ابدالی همچنین در بازدید از بخش‌های مختلف معاونت ارزی و بین‌الملل بانک سینا اظهار داشت: سهم بانک سینا در فعالیت‌های ارزی اندک است، اما بستر‌های لازم برای گسترش فعالیت‌های ارزی بانک فراهم شده است که به زودی شاهد جهش قابل توجهی در فعالیت‌های ارزی بانک سینا خواهیم بود. توسعه فعالیت‌‎های ارزی به افزایش درآمد‌های کارمزدی بانک و رشد سهم درآمد‌های غیرمشاع بانک منجر خواهد شد.
سرپرست بانک سینا افزود: حضور صندوق توسعه ملی به عنوان یکی از سهامداران مؤثر بانک سینا، ظرفیت قابل توجهی برای تقویت بخش ارزی و بین‌الملل بانک فراهم می‌آورد که لازم است مجموعه ارزی، بانکداری و صرافی بانک سینا از این پتانسیل به خوبی استفاده کنند.
در این دیدار‌ها کارمندان این دو معاونت نیز پیشنهاد‌های خود را برای بهبود سهم بازاری بانک ارائه کردند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>