کد خبر: ۱۴۲۶۴
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱

مجمع عمومی عادی و فوق العاده سمات برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با مشارکت بیش از ۸۲ درصد از صاحبان سهام برگزار شد.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی سپرده‌ گذاری مرکزی، در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه که با حضور ۸۲.۹۵ درصد از سهامداران برگزار شد صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ مورد تصویب حاضرین قرار گرفت و به ازای هر سهم ۲۶ ریال سود تصویب شد.
انتخاب آزموده کاران به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و هدف نوین نگر به‌عنوان بازرس علی‌البدل و انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه سمات بود.

تصویب افزایش سرمایه
همچنین مجمع عمومی فوق العاده نیز با دستور جلسه «تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس» برگزار شد و افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۳.۶۵۰ میلیارد ریال به ۱۶.۹۵۰ ریال از محل محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها مورد تصویب قرار گرفت.
گفتنی است که این مجمع به صورت زنده برای سهامدارن از تارنمای رسمی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به نشانی www.csdiran.ir پخش شد.

 

ارسال نظر