email
save
کد خبر: ۱۳۵۷۱
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

سومین نشست قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد

«سومین نشست قرارگاه جوانی جمعیت مجموعه وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی» بر اساس عمل به تکالیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد.

به گزارش پرشین خبر از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این نشست با حضور «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس قرارگاه جوانی جمعیت و قرارگاه‌های متناظر در دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
در این نشست، گزارش اقدامات سال ۱۴۰۲قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری و مصوبات نشست‌های گذشته و همچنین گزارش اجرای مصوبات تقدیر از سازمان‌های برگزیده حوزه اجرای تکالیف اختصاصی و عمومی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارائه شد.
گفتنی است: بر اساس مصوبات قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همه سازمان‌های تابعه و معاونت‌ها موظف به عملیاتی‌کردن تکالیف اختصاصی و عمومی، فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی درون‌دستگاهی در حوزه جوانی جمعیت، تدوین و پیگیری پیوست جمعیتی متناظر با مأموریت‌های اصلی خود هستند.
«شکیبا محبی تبار» دبیر ستاد ملی جمعیت، «امیر حسین بانکی پور فرد» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس کمیسیون مشترک حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی است.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>