کد خبر: ۱۳۵۰۹
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت:

برگزاری گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون کشور بجا و خردورزانه است

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت اعلام داشت برگزاری گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون کشور بجا، مفید و خردورزانه است.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛ سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت در گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون کشور در مشهد مقدس اظهار داشت: این رویداد با حضور مدیران و متخصصین بخش تعاون کشور با اهداف متعالی در حال انجام است.
وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانات رسمی و در محافل خصوصی، اعتقاد وافر به امر تعاون را بیان داشته اند، تعاون مهمترین راهکار برای مردم سازی اقتصاد و توزیع عادلانه ثروت و درآمد در سطح جامعه است.
عبودتیان تاکید کرد: وظایف و تکالیف مهمی بر عهده مسئولین و متولیان تعاون گزارده شده است و مدیران و متولیان می‌توانند با گسترش تعاونی‌ها دستاورد‌های مهمی را در ایجاد اشتغال، جهش تولید و ارتقای سطح زندگی و رفاه عموم مردم حاصل نمایند..
وی تصریح نمود: شخص رئیس جمهور اعتقاد کامل به تعاون دارند، اخیرا برنامه جهش تولید در دولت تصویب گردیده و نقش تعاون به عنوان مهمترین مصداق مشارکت مردم بسیار ویژه دیده شده است.
دستیار رئیس جمهور گفت: نقش معاونت تعاون، بانک توسعه تعاون، اتاق تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در بسترسازی مشارکت مردم در جهش تولید حائز اهمیت است.
عبودتیان خاطر نشان کرد: در سفر‌های استانی هیات دولت، رویکرد بهره مندی از راهکار و مکانیزم تعاونی برای پیشبرد فعالیت‌ها و راه اندازی پروژه‌ها وجود داشته است و برنامه ریزی شده است تا تشکل‌های تعاونی حضور مردم را در اقتصاد ارتقا بخشند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>