email
save
کد خبر: ۱۲۶۵۷
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳
معاون اداره کل ارتباطات مازندران خبر داد.

رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری مازندران از رونمایی دو پلتفرم زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات در نمایشگاه ایران اکسپو خبر داد.

به گزارش پرشین خبر، مصطفی فلاح دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران افزود: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، از دو پلتفرم زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران رونمایی شد.
وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نگاه بر این است در توسعه زیرساخت‌ها توسعه پلتفروم‌ها و افزایش ضریب نفوذ ارکان پلتفرم‌ها در بخش‌های مختلف جهش گونه باشد، گفت: ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در توسعه زیرساخت‌ها با سیاست‌های کلان توسعه یافته، دسترسی به پهن باند‌ها را سبب شده است.
وی با اشاره به اینکه با شناسایی و توسعه زنجیره ارزش‌ها در مازندران به دنبال آن هستیم که فعالان اقتصادی در حلقه‌های زنجیره ارزش و نقش آنها در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، افزود: در این نمایشگاه از دو پلتفورم در حوزه گردشگری و مرکبات رونمایی شد.
فلاح ادامه داد: پلتفرم «هفت گالری» برای حوزه صنایع دستی و ارکان تامین کننده صنایع دستی و معرفی محصولات رونمایی شده و پلتفرم «ایران تراول» در حوزه طراحی سفر بود که با همکاری اداره کل فناوری تامین مالی شده است.
این مسئول یادآور شد: این پلتفرم‌ها با تمرکز بر زنجیره ارزش نقش خود را در ضریب نفوذ دیجیتال و افزایش دسترسی‌ها به منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی، تولید و رونمایی شده است.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>