email
save
کد خبر: ۱۳۱۰۰
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

کاهش تورم نقطه به نقطه در فروردین ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال گذشته

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تورم نقطه به نقطه در فروردین سال جاری ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل سیر نزولی داشته است.

به گزارش پرشین خبر به نقل از مرکز روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در نشست با نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی، بازنشستگان و تعاونگران استان قم در محل بخشداری سلفچگان با تبیین خدمات دولت مردمی در حوزه توسعه اقتصادی و گسترش عدالت اجتماعی اظهار داشت: پس از رکود اقتصادی در دهه ۹۰ و با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کشور، شاهد شکوفایی اقتصادی و رشد تولید هستیم.
وی با اشاره به کاهش تورم در سال ۱۴۰۲، گفت: تورم نقطه به نقطه فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته سیر نزولی داشته است.
مرتضوی به اقدامات صورت گرفته در پایداری صندوق‌های بازنشستگی اشاره کرد و افزود: نرخ سرانه بدهی خارجی ما کاهش یافته است و دولت با پرداخت بدهی به صندوق‌ها به رفع این ناترازی کمک کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر نقش راهبردی سلفچگان در تبادلات ریلی و جاده‌ای کشور، گفت: ظرفیت‌های بالای این منطقه پتانسیلی برای توسعه اقتصادی استان قم خواهد بود.
وی افزود: مسائل بخش سلفچگان خدمت ریاست محترم جمهوری ارائه می‌شود و مشکلات مربوط به دیگر وزارتخانه‌ها نیز پیگیری می‌شود.
مرتضوی در پاسخ به دغدغه تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونی‌های استان قم نیز دستور داد موارد مطرح شده در جلسه در قالب کارگروهی مشترک پیگیری شود.
در ابتدای این نشست جمعی از نخبگان، فعالان اقتصادی و نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی، بازنشستگان و تعاونگران استان قم مطالبات و دیدگاه‌های خود را با وزیر کار در میان گذاشتند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>