کد خبر: ۱۳۰۹۳
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به قم.

وزیر اقتصاد ۳ مجتمع تولیدی را در منطقه ویژه سلفچگان افتتاح کرد

بهره‌برداری از سه پروژه تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی آغاز شد.

به گزارش پرشین خبر، آئین بهره برداری از سه مجتمع تولیدی صبح امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر فکری معاون سرمایه گذاری خارجی، مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، دکتر فراهانی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مدیران استان قم در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد.

در ادامه، نشست وزیر امور اقتصادی و دارایی با چند تن از سرمایه گذاران این منطقه با هدف بررسی مسائل و مشکلات پیش روی این واحد‌های تولیدی برگزار شد و خاندوزی دستورات لازم برای بررسی و رفع این مشکلات را صادر کرد.

سید احسان خاندوزی در جمع خبرنگاران گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که رقم واقعی سرمایه گذاری خارجی محقق شده بیش از ۵.۵ میلیارد دلار بوده است، زیرا برخی از سرمایه گذاران خارجی مبلغی که در کشور سرمایه گذاری کرده اند را در سازمان سرمایه گذاری ثبت نکرده‌اند.

وزیر اقتصاد ادامه داد: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ با رفع موانع تولید به ویژه موضوع تسعیر، شاهد افزایش حجم سرمایه گذاری و افزایش تولید باشیم.

خاندوزی در ادامه با اشاره به بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و بهره‌برداری از سه پروژه توسعه‌ای، گفت: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان دارای ظرفیت‌های بالایی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی است.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>