email
save
کد خبر: ۱۲۲۲۶
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

برگزیدگان مسابقه نامه نگاری در سطح ملی معرفی شدند

مسابقه نامه نگاری جهانی سال ۲۰۲۴ در سطح دانش آموزان سنین ۹ تا ۱۵ سال برگزار شد. در ایران ۳۴۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند که در نهایت سه نفر به عنوان برگزیدگان سطح ملی شناخته شدند.

به گزارش پرشین خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ هیات داوران پس از بررسی و مطالعه تمامی نامه‌های دریافتی، "میکائیا اورکی از فولادشهر اصفهان" را به عنوان نفر اول، "ژیار کرمی از همدان" به عنوان نفر دوم و "زهرا تاتار از مشهد" را به عنوان نفر سوم معرفی کرد. 
شرکت ملی پست به این سه نفر گواهینامه و جوایزی را به رسم یادبود اهدا خواهد کرد، نامه نفر اول نیز به منظور شرکت در مرحله جهانی این مسابقه به اتحادیه پستی جهانی ارسال خواهد شد.
موضوع این مسابقه «نامه‌ای به نسل‌های آینده درباره دنیایی که امیدوارند آنها به ارث ببرند» بود که بیشترین آثار دریافتی مربوط به استان‌های همدان، اصفهان، خراسان رضوی، کرمانشاه و کردستان بود.
اتحادیه پستی جهانی همه ساله با هدف گسترش مهارت‌های نوشتاری نوجوانان سراسر جهان، کمک به آفرینش و خلق اثر مکتوب، اصلاح مهارت‏‌های زبانی از طریق نامه‌نگاری و کمک به تداوم روابط دوستانه بین‌المللی به‌عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی خود، این مسابقه را در اسفند ماه برگزار می‌کند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>