کد خبر: ۳۶۱۸۴
۱۲ آبان ۱۴۰۴ - ۱۷:۴۸
قائم‌ مقام مدیر عامل بانک سینا:

شناخت دقیق مشتری و بازاریابی هوشمندانه، مسیر توسعه پایدار بانک است

نائب رئیس هیئت‌ مدیره و قائم‌ مقام بانک سینا در نخستین همایش مشترک رؤسای دوایر بازاریابی و روابط‌ عمومی مناطق بانک بر اهمیت شناخت دقیق مشتری و بهره‌گیری از بازاریابی هوشمندانه به منظور افزایش سهم بازار بانک تأکید کرد.

به گزارش پرشین خبر از روابط‌ عمومی بانک سینا، دکتر چنگیز مروج با اشاره به تدوین و اجرای نظام جامع بازاریابی در بانک سینا گفت: این نظام، نقشه راهی برای بازاریابی هدفمند و جامع در بانک سینا است و به کارگیری صحیح آن می‌تواند مسیر توسعه پایدار بانک را تسریع کند.

نائب رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا با اشاره به اهمیت نقش روابط‌عمومی در تحقق اهداف بازاریابی افزود: روابط‌عمومی، یکی از ارکان اثرگذار در فرآیند جذب و حفظ مشتری است و باید هم‌راستا با سیاست‌های بازاریابی حرکت کند.

دکتر مروج با تأکید بر ضرورت شناخت دقیق مشتریان و تحلیل رفتار آنان در فرآیند تجهیز منابع اظهار داشت: برای موفقیت در جذب منابع، باید اطلاعات کافی از مشتری و حرفه او در اختیار داشته باشیم. بانک باید در نقش مشاور در کنار مشتری قرار گیرد تا تعامل مؤثرتری شکل گیرد.

وی در ادامه گفت: در صورتی که مشتری را به‌خوبی بشناسیم و ارتباطات مالی او را درک کنیم، چرخه بازاریابی کامل می‌شود و از خروج منابع جلوگیری خواهد شد و در این مسیر، همه همکاران باید در فرآیند بازاریابی مشارکت داشته باشند.

قائم مقام مدیرعامل بانک سینا شناخت بازار، سفارشی‌سازی محصولات، توسعه خدمات ارزش‌افزوده و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان را از مهم‌ترین قابلیت‌های نظام جامع بازاریابی بانک سینا برشمرد.

دکتر مروج با اشاره به ضرورت ایجاد سازوکار‌های مؤثر برای جذب مشتری خاطرنشان کرد: در بازاریابی نوین، فروشنده حول محور نیاز مشتری حرکت می‌کند و خلق ارزش برای مشتری، بازاریابی هدفمند، سرمایه‌گذاری بر دانش و مهارت کارکنان و نگاه بلندمدت به فرآیند فروش از عوامل کلیدی در بازاریابی هوشمندانه است.

نائب رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، در بخشی دیگر از سخنان خود بازارشناسی، بازارداری و بازارسازی را سه رکن اصلی بازاریابی برشمرد و گفت: ابتدا باید بازار را به‌درستی بشناسیم، سپس فرآیند بازاریابی را انجام دهیم و در نهایت، در مرحله بازارداری، مشتری را حفظ کنیم تا سهم بانک از بازار افزایش یابد و به اهداف تعیین‌شده برسیم.

وی همچنین به اهمیت بازاریابی زنجیره‌ای اشاره کرد و افزود: در این نوع بازاریابی باید ارتباطات مشتری با سایر گروه‌های مشتری شناسایی شود تا بتوانیم زنجیره تعامل را گسترش داده و جذب مؤثرتری در بازار‌های مالی داشته باشیم.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا همچنین از ایجاد معاونت جدید بازاریابی و امور شعب در ساختار سازمانی بانک خبر داد و گفت: با بازنگری در ساختار بانک، معاونت بازاریابی و امور شعب در چارت سازمانی گنجانده شد تا اهمیت و جایگاه بازاریابی در نظام مدیریتی بانک بیش از پیش تقویت شود.

 

برچسب ها
ارسال نظر
مصاحبه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
مصاحبه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
مصاحبه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
مصاحبه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
مصاحبه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
مصاحبه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
مصاحبه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
مصاحبه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
اخبار روز
ادامه >>
مصاحبه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
فغان نیزارها 2
فغان نیزارها
فغان نیزارها 1
محل تبلیغ شما
سمپاشی عمودی 03
پرشین خبر
فغان نیزارها 2
فغان نیزارها
فغان نیزارها 1
محل تبلیغ شما
سمپاشی عمودی 03
پرشین خبر