مصاحبه مجید کریمیان عکاس دفاع مقدس با ایرنا ۲۴
نویسنده کتاب: فغان نیزارها برای شهدای رسانه است
نویسنده فغان نیزارها: موافق حماسه سازی و بازی با کلمات نبودم
دویدن های بی وقفه یک عکاس برای رسیدن به دجله
مدیریت پرشین خبر، لحظات خوشی را برای شما آرزومند است.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ تعداد مشتریان اینترنت بانک نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹۰ درصد افزایش یافته و تعداد تراکنشها از این مسیر نیز ۱۲ درصد رشد داشته است. همچنین مبلغ تراکنشهای انجام شده از طریق اینترنت بانک رشدی ۳۸۸ درصدی را تجربه کرده است.
در حوزه همراه بانک نیز روندی مشابه مشاهده میشود، به گونهای که تعداد مشتریان با ۱۸۲ درصد رشد، تعداد تراکنشها با ۳۰ درصد افزایش و مبلغ تراکنشها با ۱۰۸ درصد رشد نسبت به نیمه نخست سال ۱۴۰۳ همراه بوده است.
این رشد چشمگیر بیانگر استقبال بی سابقه مشتریان بانکی از خدمات بانکداری دیجیتال و توسعه زیر ساختهای فناوری اطلاعات در بانک ایران زمین بوده است که با هدف تسهیل دسترسی کاربران و ارتقای کیفیت سرویس دهی بانکی صورت گرفته است.
لازم به ذکر است در اپلیکیشن فراز بانک به عنوان یکی از جدیدترین سرویسهای دیجیتال بانک ایران زمین نیز رشد قابل توجهی دیده شده است. تعداد مشتریان این کانال ۸۹۰ درصد، تعداد تراکنشها ۴۰ درصد و مبلغ تراکنشها ۱۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
بانک ایران زمین در مسیر تحقق اهداف تحول دیجیتال و توسعه کانالهای مدرن، با تمرکز بر افزایش کیفیت تجربه مشتری و ارائه خدمات مبتنی بر فناوریهای نوین، گامهای مؤثری برداشته است.
این آمارها بیانگر تداوم مسیر تحول دیجیتال در بانک ایران زمین است. مسیری که با برنامه ریزی هدفمند، تلاش شبانه روزی همکاران متخصص در حوزههای فناوری اطلاعات، توسعه محصول و عملیات بانکی و همچنین سرمایه گذاری در زیر ساختهای نوین ارتباطی و امنیتی دنبال میشود.
بانک ایران زمین در چارچوب راهبرد «بانکداری هوشمند و چابک»، با تمرکز بر نیازهای متنوع مشتریان و به کارگیری فناوریهای روز، توانسته است سهم خود را در اکوسیستم بانکداری مدرن کشور به طور مستمر افزایش دهد و جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشگامان ارائه خدمات دیجیتال در نظام بانکی تثبیت کند.