کد خبر: ۳۱۶۹۹
۰۱ تير ۱۴۰۴ - ۲۳:۵۵

تسریع در خدمت رسانی و نقویت آرامش مردم در سایه خدمات رسانی بیمه ایران

در شرایطی ویژه کشور مردم بیش از پیش نیازمند حس امنیت، آرامش و اطمینان خاطر هستند و در این راستا ارتقا کیفیت و پایداری خدمات بیمه ایران به عنوان یکی از ارکان پایداری اجتماعی از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی بیمه ایران، در همین راستا، صبح امروز رفیع‌زاده، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با حضور در شعبه دکتر فاطمی بیمه ایران از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان قرار گرفت و بر نقش کلیدی این نهاد در پاسخ به نیاز‌های جامعه تأکید کرد.

در جریان این بازدید، حضور و فعال بودن همکاران و روند ارائه خدمات رسانی به مردم، رسیدگی به پرونده‌های خسارت، نحوه پاسخگویی به مراجعان و کیفیت تعامل با بیمه‌گذاران، مورد ارزیابی قرار گرفت.

رفیع‌زاده ضمن گفت‌و‌گو با همکاران شعبه و برخی از مراجعان از حضور مسئولانه، پاسخگویی مؤثر و نظم حاکم بر فرآیند‌ها قدردانی کردند.

وی با اشاره به نقش حساس بیمه ایران در تثبیت آرامش اجتماعی در دوره‌های پرچالش، تأکید کرد: در روزگاری که مردم با فشار‌ها و نگرانی‌هایی رو‌به‌رو هستند، تسریع در رسیدگی به مطالبات و شفافیت در خدمات بیمه‌ای نه‌تنها یک وظیفه سازمانی بلکه یک مسئولیت اجتماعی است.

معاون رئیس‌جمهور همچنین خاطرنشان کرد: سازمان امور استخدامی، ارتقا بهره‌وری و بهینه‌سازی عملکرد دستگاه‌ها را به‌عنوان یک هدف ملی دنبال می‌کند و تجربیات موفقی، چون عملکرد شعب فعال بیمه ایران، می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر نهاد‌های خدمت‌محور باشد.

 

ارسال نظر
دبی
بانک سپه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
دبی
بانک سپه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
دبی
بانک سپه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
دبی
بانک سپه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
دبی
بانک سپه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
دبی
بانک سپه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
دبی
بانک سپه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
دبی
بانک سپه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
اخبار روز
ادامه >>
دبی
بانک سپه
آریا مسرور
سمپاشی آریا
سمپاشی عمودی 03
پرشین خبر
محل تبلیغ شما
سمپاشی عمودی 03
پرشین خبر
محل تبلیغ شما