کد خبر: ۳۰۰۸۷
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۲۱:۳۵
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران مطرح کرد:

اهمیت شناخت مزیت های بانک و نیازهای مشتریان به منظور ارایه خدمات مناسب

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به همراه جمعی از مدیران و مسئولان ارشد این بانک در سفر به استان فارس با حضور در شعبه شیراز از نزدیک در جریان فعالیت‌های این واحد قرار گرفت و با بازدید از بخش‌های مختلف این شعبه با کارکنان آن دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر افشین خانی در این نشست صمیمی با بیان این که بهبود فضای بصری و تعامل مناسب همکاران در شعب سراسر کشور زمینه جذب منابع را افزایش خواهد داد، اظهارداشت: واحد‌های سراسر کشور باید با به کارگیری روش‌های بازاریابی و برنامه‌های منسجم در راستای افزایش سهم بانک در بازار بیش از پیش اهتمام ورزند.

وی با تاکید بر پیاده سازی موفق طرح الماسان اظهارداشت: مشتریان بانک توسعه صادرات ایران از ظرفیت‌های خوبی برخوردارهستند که می‌توان با شناخت صحیح از نیاز‌های آنها و ارائه خدمات مناسب، ضمن جذب منابع پایدار، رضایت حداکثری مشتریان را نیز جلب کرد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با بیان این مطلب که کسب سهم از بازار برای بانک بسیار حیاتی و مهم است، افزود: برای رسیدن به موفقیت و تحقق اهداف بانک، ترسیم نقشه راه و اتخاذ راهبرد مناسب توسط روسای شعب لازم و ضروری است.

️دکتر خانی با بیان این که تاکنون بیش از ۴٠٠ میلیون دلار از مطالبات بانک با هم افزایی و تلاش همکاران وصول شده است. ارائه خدمات ارزی بانک توسعه صادرات ایران در شبکه بانکی را منحصر‌به‌فرد دانست و گفت: مزیت بانک توسعه صادرات ایران گسترش خدمات ارزی به جامعه هدف یعنی صادرکنندگان است.

وی دراین نشست با اشاره به این که توان تسهیلات دهی بانک طی دو سال اخیر دو برابر شده است، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که تعامل مناسب و رفتار ما در پاسخگویی به امور مشتریان موجب جذب مشتریان جدید شود.

دکتر خانی با تاکید بر توجه همکاران شعب به هم افزایی در امور بازاریابی تاکید کرد و افزود: موفقیت هر سازمانی حاصل تلاش و خرد جمعی کارکنان آن است لذا هر چه تلاش و برنامه‌ریزی هوشمندانه‌تر و منسجم‌تر باشد تحقق اهداف تسهیل خواهد یافت.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در این بازدید ضمن ارائه رهنمود‌های لازم، به بیان موضوعات و سیاست‌های بانک در سال جاری پرداخت و سپس از نظرات همکاران در خصوص ارائه خدمات به مشتریان آگاه شد و هر یک از همکاران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>