سال 1404؛ سال سرمایه گذاری برای تولید
بنام افسونگر آفرینش؛ سال جدید بر تمامی هموطنان گرامی مبارک باد
مدیریت پرشین خبر، لحظات خوشی را برای شما آرزومند است.
به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی بانک کشاورزی، ناصر سیف الهی که روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست هم اندیشی مدیران بانک باعنوان «نهضت مذاکره هوشمند» سخن میگفت، ضمن تشریح راهبردهای کلی ارتقای جایگاه بانک در سال جاری، گفت: نفوذ در بازار باید به عنوان نخستین راهبرد موثر و مهم برای رشد بانک کشاورزی در نظام بانکی و موفقیت ماموریتهای بانکی مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: نفوذ در بازار به طور معمول از طریق کاهش قیمت محصول رقم میخورد که برای ما کاهش قیمت خدمات بانکی محسوب میشود.
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی گفت: راهبرد بعدی، توسعه بازار است که خوشبختانه بانک در دو سال گذشته وارد بازارهای جدید شده و باید این ورود را تعمیق و تقویت کنیم.
وی سومین راهبرد را توسعه محصول دانست و تاکید کرد: بدون معرفی محصولات جدید، امکان جذب منابع بسیار سخت است و در مقابل، سپرده گذاری مردم در بانک کشاورزی مسیر تحکیم پایههای امنیت غذایی کشور را بسیار هموارتر خواهد کرد.
سیف اللهی ادامه داد: متنوع سازی یکی دیگر از راهبردهایی است که میتوان به آن توجه کرده و برای ارتقای جایگاه بانک، در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به اینکه هر سال ۵۰۰ هزار نفر در کشور به سن قانونی میرسند و حساب اولی محسوب میشوند، افزود: این افراد به هر صورت یک بانک را برای اخذ خدمات انتخاب میکنند که نشان دهنده ظرفیت بالای بازار حساب اولیها است.
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی گفت: گستردگی و کارایی دستگاههای پایانه فروش یا کارت خوان از دیگر راهبردهای افزایش جذب منابع به سمت بانک است و ارائه سبد خدمات بانکی برای کسب و کارهای مختلف در کنار معرفی محصولات جدید و جذاب، تقویت زیرساختهای بانکداری دیجیتال و ... از دیگر موارد قابل ذکر در این زمینه به شمار میرود.
وی گفت: کیفیت خدمات بانک بر اساس فضای فیزیکی، معتبر بودن، پاسخگویی، اطمینان برانگیزی و همدلی از سوی مشتری مورد سنجش قرار میگیرد.
سیف اللهی بیان کرد: منابع بانک طی دو سال گذشته به بیش از ۴۵۰ همت رسیده که شایسته تشکر و خدا قوت به همکاران است.