کد خبر: ۲۹۳۳۲
۲۴ فروردين ۱۴۰۴ - ۲۲:۲۶
رئیس کل بیمه مرکزی:

گفت و گوی بی واسطه مسئولان نهاد ناظر و ذینفعان صنعت بیمه راهگشا خواهد بود

دیدار‌های رسمی و گفت‌ و‌ گو‌های کلاسیک در جایگاه خود اشکالی ندارد، اما اولویت امروز نهاد ناظر صنعت بیمه دیدار و گفت‌ و گوی بی‌واسطه با ذینفعان است.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، پرویز خوشکلام خسروشاهی با حضور در نمایندگی چند شرکت بیمه در استان همدان از مسائل و مشکلات آنان آگاه شد.

بر اساس این گزارش، نمایندگی بیمه‌های پاسارگاد، دانا، آسیا، ایران و دی در فضایی صمیمانه، میزبان رئیس کل بیمه مرکزی و هیأت همراه بودند.

نمایندگان شرکت‌های بیمه در این دیدار ابهامات، مشکلات، گلایه‌ها و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و رئیس کل بیمه مرکزی نیز به طرح پاسخ و رفع ابهامات پرداخت.

دشواری رقابت نمایندگان با استارت‌آپ‌ها به دلیل تخلفات آنان، مشکلات تقسیط حق بیمه، نارضایتی از افزایش نرخ مازاد خسارت بیمه شخص ثالث، طولانی‌شدن روند پرداخت خسارت، تأخیر چند ماهه پرداخت هزینه‌های درمان از مهمترین موضوعاتی بود که در این بازدید‌های سرزده مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار گرفت.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>