کد خبر: ۲۹۰۱۴
۱۲ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲

بهینه سازی فرایندهای خدماتی و افزایش اعتمادسازی مشتریان

جلسه ستاد خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۴ ایران‌ خودرو با حضور عادل پیرمحمدی مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو و عبداله سلطانی‌ ثانی عضو هیات مدیره ایران‌ خودرو و مدیر عامل ایساکو، برگزار شد.

به گزارش پرشین خبر از ایکوپرس- مدیر عامل ایران‌ خودرو در این نشست با اشاره به اهمیت حفظ کیفیت خدمات و پاسخ‌گویی به موقع، خواستار بهینه‌سازی هر چه بیش‌تر فرآیند‌های خدماتی و افزایش اعتمادسازی مشتریان شد.

در ادامه این نشست، پیرمحمدی در تماس تلفنی با چندین مشتری که به تعمیرگاه‌های مجاز در نقاط مختلف کشور مراجعه کرده بودند، میزان رضایت آنها از خدمات ارایه‌ شده، سرعت انجام تعمیرات و کیفیت قطعات مصرفی را جویا شد.

وی بر ضرورت بهبود مستمر خدمات پس از فروش و نظارت دقیق بر عملکرد شبکه خدمات تاکید کرد.

همچنین سلطانی‌ثانی با ارایه گزارشی از عملکرد شبکه خدمات پس از فروش در زمان اجرای طرح، بر ضرورت تامین به‌ موقع قطعات یدکی و افزایش سرعت خدمات‌رسانی در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش تاکید کرد.

جلسات ستاد خدمات نوروزی روزانه دو نوبت در شرکت ایساکو با حضور مدیران و معاونان حوزه خدمات پس از فروش، نمایندگان معاونت کیفیت ایکو، شرکت امداد ایران‌خودرو و سایر دست‌اندرکاران برگزار می‌شود.

طرح نوروزی ایران‌خودرو از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین سال جاری، با هدف رفاه حال هم‌وطنان در ایام نوروز، در حال اجراست.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>