کد خبر: ۲۴۸۱۹
۲۱ دی ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

برگزاری مجمع عمومی شرکت های خدمات بیمه ای شرکت سهامی بیمه ایران

مجمع عمومی شرکت‌های خدمات بیمه‌ای شرکت سهامی بیمه ایران با حضور مدیران ارشد این شرکت در باشگاه شهرک غرب تهران برگزار شد.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی بیمه ایران، در این نشست که با حضور جمالی‌نژاد، معاون حقوقی و امور استان‌ها و نمایندگی‌ها و آموزگار معاون فنی شرکت سهامی بیمه ایران برگزار شد؛ راهکار‌های نوین جهت ارتقای سطح تعاملات بین شرکت‌های خدمات بیمه‌ای و بدنه فنی شرکت و همچنین ارائه خدمات بهتر به مشتریان بررسی شد.
مدیران شرکت‌های خدمات بیمه‌ای تابعه بیمه ایران در این نشست، ضمن ابراز خوشحالی بابت نشاط و پویایی ایجاد شده در شرکت پس از حضور دکتر جباری و تیم جدید با بحث و تبادل نظر پیرامون چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنعت بیمه بر لزوم هماهنگی و همکاری بیشتر در راستای تحقق اهداف استراتژیک شرکت تاکید کردند.
توسعه تعاملات سازنده با تاکید بر تقویت ارتباط موثر و سازنده بین شرکت‌های خدمات بیمه‌ای و واحد‌های ستادی بیمه ایران، به منظور هم‌افزایی و ارتقای کیفیت خدمات یکی از محور‌های اصلی این نشست بود که مورد بررسی قرار گرفت. بهبود فرآیند‌های کاری و بررسی روش‌های بهینه‌سازی فرآیند‌ها و استفاده از ابزار‌های دیجیتال به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و کاهش زمان پاسخگویی به مشتریان و ارائه خدمات نوین و بررسی راهکار‌های ارائه خدمات بیمه‌ای نوآورانه، متناسب با نیاز‌های روز مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی پایدار از دیگر محور‌هایی مورد بحث در این نشست هستند.
ارتقای رضایت مشتریان نیز با تاکید بر اهمیت جلب رضایت حداکثری مشتریان از طریق ارائه خدمات با کیفیت و پاسخگویی سریع و موثر یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در مجمع عمومی شرکت‌های خدمات بیمه‌ای بود.
گفتنی است؛ موضوعات مطرح شده در این نشست در راستای عزم جدی مدیران ارشد برای ایجاد تحول و بهبود مستمر در مسیر پیشرفت و به روزرسانی خدمات بیمه‌ای شرکت سهامی بیمه ایران در صنعت بیمه است.

 

ارسال نظر