کد خبر: ۲۴۶۶۷
۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
پیشکسوت حوزه رسانه و روابط عمومی تاکید کرد:

ضرورت ایجاد ارتباطات دو سویه بین روابط عمومی های خانواده ایمیدرو

پیشکسوت حوزه رسانه و روابط عمومی اعلام کرد: توسعه ارتباطات انسانی مبتنی بر اخلاق یکی از الزامات حوزه روابط عمومی‌ها است و با نهادینه کردن آن در درون و برون سازمان؛ زمینه موفقیت این بخش فراهم خواهد شد.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی ایمیدرو، حسین طالبی مدرس و پیشکسوت حوزه رسانه و روابط عمومی شامگاه دوشنبه در نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی خانواده بزرگ ایمیدرو، افزود: روابط عمومی‌ها اکنون بیشترین ارتباط را با رسانه‌های جمعی و گروهی دارند و از سویی امروز شاهد افزایش روزافزون تعداد آن‌ها در فضای مجازی هستیم.
وی گفت: طبق گزارش سال گذشته معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ ارشاد؛ ۱۴ هزار رسانه رسمی در کشور در حال فعالیت هستند و در همین حال بخش اعظم محتوا؛ از طریق فضای مجازی ارایه می‌شود.
وی ادامه داد: در این زمینه روابط عمومی‌ها بیشترین چالش را با رسانه‌هایی دارند که در فضای مجازی و حتی بدون مجوز فعالیت می‌کنند.

ایجاد ارتباطات دوستانه و صادقانه
مدیر سابق روابط عمومی چادرملو ایجاد ارتباطات دوستانه و صادقانه در حوزه روابط عمومی را اصلی حیاتی خواند و عنوان کرد: با تحقق بیش از پیش این مهم؛ فضای با نشاطی در مجموعه‌ها برقرار می‌شود که به سایر ارکان مدیریت منتقل می‌شود و اثر آن اینگونه است که سایر کارکنان نیز تلاش می‌کنند تا به این سطح برسند.

ایجاد ارتباط دوسویه بین روابط عمومی‌های ایمیدرو
طالبی اعلام کرد: روابط عمومی شرکت ها، مجتمع‌ها و طرح‌های معدن و صنایع معدنی جدا از نوع سهامداری که دارند؛ یک خانواده بزرگ محسوب می‌شوند و به دلیل ارتباط با ایمیدرو و برای رشد بنگاهی و بر مبنای یک تعهد اخلاقی و تعهد سازمانی؛ ارتباط و همکاری‌ها با این سازمان را توسعه دهند تا شاهد یک همگرایی منسجم باشیم.
گفتنی است در این گردهمایی از حسین طالبی به پاس سال‌ها خدمات در قامت مدرس و پیشکسوت حوزه رسانه و نیز مدیر سابق روابط عمومی چادرملو؛ تقدیر به عمل آمد.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>