مدیریت پرشین خبر، لحظات خوشی را برای شما آرزومند است.
به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری در این خصوص افزود: غیرحضوری کردن خدمات در تأمین اجتماعی منجر به رضایتمندی عمومی میشود و از این جهت اولویت مهم سازمان تأمین اجتماعی در ادامه مسیر است و انشالله هوشمندسازی خدمات در بخشهای مختلف سازمان قوت میگیرد.
وی در جریان این دیدار با تأکید بر اهمیت کنترل مصارف در بخش درمان گفت: تلاش میکنیم مدیریت مصارف در بخش درمان به نحوی پیش برود که فرآیند خرید خدمت در بخش درمان مستقیم سازمان نیز اجرایی شود.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی همچنین با قدردانی از زحمات و تلاشهای همکاران این سازمان در جهت افزایش کیفیت خدمات، اظهار داشت: توفیقات سازمان تأمین اجتماعی مرهون همدلی، زحمات و تلاشهای شبانهروزی همکاران ما در این خانواده بزرگ است و انتطار داریم این تعامل، همدلی و پشتکار استمرار داشته باشد.
براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ابتدای این سفر با حضور در یادمان شهدای ادارهکل تأمین اجتماعی گیلان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.