کد خبر: ۲۱۰۷۲
۱۰ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
مدیر عامل سایپایدک اعلام کرد:

فصل جدید در عرصه ارائه خدمات پس از فروش سایپا

مدیر عامل سایپایدک در مراسم امضای تفاهم‌نامه ارائه خدمات به خودرو‌های وارداتی تویوتا با شرکت نامی خودرو پیشرو، افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را از اولویت‌های گروه خودروسازی سایپا برشمرد و گفت: با ورود این خودرو‌ها به چرخه محصولات سایپا، تحولی نوین در عرصه خدمات پس از فروش سایپا رخ خواهد داد.

به گزارش پرشین خبر از سایپانیوز، اردلان حسینی با اشاره به ورود خودرو‌های جدید از جمله محصولات شرکت تویوتا به چرخه محصولات سایپا، گفت: اکنون محصولات جدید چانگان توسط سایپا عرضه می‌شود و نمایندگی‌های مجاز سایپا نیز آماده ارائه خدمات به این خودرو‌های جدید هستند. خودرو‌های تویوتا نیز به زودی به محصولات گروه خودروسازی سایپا اضافه می‌شوند که رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش این خودرو‌های جدید برای ما از اولویت بالایی برخوردار است.
مدیرعامل سایپایدک از گارانتی ۵ ساله یا کارکرد ۱۵۰ هزار کیلومتر محصولات تویوتا خبر داد و گفت: با وجود رقبای متعدد در حوزه خودرو‌های وارداتی، رضایتمندی مشتریان برای گروه خودروسازی سایپا از اهمیت بالایی برخوردار است و آنچه که شرکت‌ها را در این بازار متمایز می‌کند، نوع خدمات و نحوه ارائه آن است.
وی با اشاره به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط سایپایدک، گفت: استمرار این روند و متمایز بودن در خدمات، مورد تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا قرار دارد و ما نیز موظف به افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان هستیم.
حسینی ادامه داد: علاوه بر خدمات گارانتی ۵ ساله، خدمات پلاتینیوم را هم برای مشتریان گروه سایپا در نظر گرفته‌ایم تا بعد از دوره گارانتی دغدغه‌ای بابت دریافت خدمات و یا حتی فروش خودرو نداشته باشند.
وی افزود: طرح پلاتینیوم یکی از خدمات ویژه برای مشتریان دارای خودرو تویوتا سایپاست که شامل خدماتی همچون پشتیبانی تمامی امور مرتبط با خودرو به صورت ۲۴ ساعته، حمل خودرو جهت انجام سرویس‌های ادواری از محل سکونت مشتری، بهره مندی از امداد جاده‌ای رایگان تا پایان این دوره و... است.

 

ارسال نظر