کد خبر: ۱۹۶۵۶
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
مدیر عامل سایپا یدک:

کیفیت خدمات پس از فروش گروه سایپا رو به رشد است

مدیر عامل سایپا یدک در نشست هم اندیشی با مدیران نمایندگی‌های استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی گفت: روند تولید و کیفیت خدمات پس از فروش رو به رشد و ارتقاء است.

به گزارش پرشین خبر از سایپانیوز، اردلان حسینی با بیان این مطلب افزود: با توجه به تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، با افزایش تولید و تنوع محصولات در گروه خودروسازی سایپا، شاهد رشد خدمات پس از فروش در دوره‌های گارانتی و وارانتی هستیم.
او با اشاره به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط سایپایدک بر افزایش سرعت ارائه خدمات تاکید کرد و گفت: با تامین به موقع قطعات یدکی و توزیع آن در سطح شبکه، در جهت ارائه خدمات مطلوب و حفظ رضایتمندی مشتریان گام بر می‌داریم.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به اهمیت موضوع معیشت کارکنان شبکه نمایندگی‌ها سراسر کشور تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این خصوص، ارایه خدمات رفاهی به کارکنان شبکه در دستور کار قرار دارد.
حسینی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته و در راستای سرعت بخشیدن در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و بهبود اجرای فرآیند‌ها در شبکه نمایندگی، راه اندازی مرکز تست قطعات یدکی و داغی دوره گارانتی در دست اقدام می‌باشد.
در پایان این نشست از نمایندگان برتر استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی که بر اساس مدل ارزیابی جامع نمایندگی‌های سازمان خدمات پس از فروش سایپا حائز رتبه برتر شده‌اند با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.

 

برچسب ها
ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>