کد خبر: ۸۶۷۲
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

پرسش و پاسخ در خصوص اطلاعات مالی و گزارش ارزشیابی سهام شرکت آلومینای ایران

اطلاعات مالی و گزارش ارزشیابی سهام شرکت آلومینای ایران با نماد معاملاتی "آلومینا" در تارنمای کدال (به نشانی codal.ir) و تارنمای عرضه اولیه بورس تهران (به نشانی ipo.tse.ir) قرار گرفته است. علاقه مندان می توانند سؤالات خود را از طریق سامانه تدان و یا تارنمای عرضه اولیه بورس تهران مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین­‌الملل بورس تهران، بر اساس دستورالعمل پذیره‌ نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران و رویه برگزاری جلسه معارفه ناشران متقاضی عرضه اولیه در بورس اوراق بهادار تهران، با توجه به اعلام آمادگی شرکت آلومینای ایران برای عرضه سهام در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران، به آگاهی می‏­ رساند اطلاعات مالی و گزارش ارزشیابی سهام آن شرکت در تارنمای کدال و تارنمای عرضه اولیه بورس تهران قرار گرفته است. اشخاص دارای دسترسی به سامانه تدان (به نشانی tedan.ir) می­توانند سؤالات خود را از تاریخ 17 / 11 / 1402 تا تاریخ 21 / 11 / 1402 در این سامانه مطرح کنند.
همچنین کلیه علاقمندان و سرمایه­ گذاران می­ توانند از تاریخ 17 / 11 / 1402 تا پایان تاریخ 23 / 11 / 1402 با مراجعه به تارنمای عرضه اولیه بورس تهران (به نشانی ipo.tse.ir)، سؤالات خود را در ارتباط با اطلاعات مالی و گزارش ارزشیابی سهام شرکت مذکور مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.
راهنمای استفاده از تارنمای عرضه اولیه در خصوص طرح پرسش و پاسخ از شرکت­ های در جریان عرضه اولیه، از فایل های مرتبط قابل دریافت است.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>