کد خبر: ۷۹۵۲
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
در بورس انرژی رقم خورد؛

ارزش آفرینی 45.9 میلیون دلاری از داد و ستد فرآورده ها در رینگ بین الملل

بورس انرژی ایران امروز سوم بهمن‌مان در رینگ صادراتی خود شاهد معاملات ۷۵.۸ هزار تن فرآورده هیدورکربوری در رینگ بین‌الملل خود بود که ۳۲ هزار تن آن مربوط به «نفتای کامل» پالايش نفت لاوان و ۲۵ هزار تن «گاز مایع» پالایش نفت شازند بود.

به گزارش پرشین خبر به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران؛ امروز ۳۲ هزار تن «نفتای کامل صادراتی» پالايش نفت لاوان در بورس انرژی عرضه شد که در ادامه ۱۶۰ هزار تن تقاضا برای آن به ثبت رسید و ارزش معاملات آن بالغ بر ۱۹ میلیون ۸۲۰ هزار و ۴۸۰ دلار شد. از رقابت شکل‌گرفته میان متقاضیان نفتای کامل ۲۴۰ هزار دلار ارزش حاصل از رقابت نصیب عرضه‌کننده شد.
در عرضه ۲۵ هزار تن «گاز مایع صادراتی» پالایش نفت شازند نیز ۵۵ هزار تن تقاضا در معاملات امروز به ثبت رسید و از رقابت شکل‌گرفته میان متقاضیان یک میلیون و ۲۵۰ دلار ارزش حاصل از رقابت نصیب عرضه‌کننده شد. ارزش معاملات این فرآورده ۱۴ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۲۵۰ دلار بود.
در روز جاری ۱۰ هزار تن «ته‌ مانده تصفیه‌شده واحد RCD» پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند به ارزش پنج میلیون و ۷۹۰ هزار دلار و هفت هزار تن «برش پنتان» پتروپالایش کنگان به ارزش سه میلیون و ۹۵۰ هزار و ۷۶۰ دلار نیز در رینگ بین‌الملل بورس انرژی خرید و فروش شد.
گفتنی است «برش پنتان» پتروپالایش کنگان شاهد ثبت ۱۴ هزار تن تقاضا و ۳۹ هزار و ۲۰۰ دلار ارزش حاصل از رقابت میان متقاضیان بود.

برچسب ها
ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>