کد خبر: ۷۲۷۴
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
رئیس اداره امور کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد:

ضرورت مراجعه به سامانه نهادهای مالی دارای مجوز «CFI»

رئیس اداره امور کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: اشخاص حقیقی و حقوقی با مراجعه به سامانه «CFI» و با جستجوی نام شرکت کارگزاری مدنظر از معتبر بودن مجوزهای فعالیت کارگزاری مطمئن شوند.

ضرورت مراجعه به سامانه نهادهای مالی دارای مجوز «CFI»

به گزارش پرشین خبر؛ نوید خالقی با بیان این که با هدف اطلاع‌رسانی به فعالان بازار سرمایه و عموم مردم و پیشگیری از ایجاد برخی ناهنجاری‌ها، فهرست شرکت‌های کارگزاری دارای مجوز معتبر از سازمان بورس و اوراق بهادار در سامانه نهادهای مالی دارای مجوز به نشانی cfi.seo.ir قابل استفاده است، اظهار داشت: در صفحه اختصاصی شرکت کارگزاری اطلاعات مرتبط با مجاری ارتباطی، نشانی دفاتر و شعب، تأییدیه‌های فنی سامانه، سرمایه و سایر مشخصات شرکت کارگزاری قابل مشاهده است.

وی افزود: تمامی مشتریان شرکت‌های کارگزاری، بانک‌ها و سرمایه‌گذاران و هر شخصی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با شرکت کارگزاری در ارتباط است می‌تواند با مراجعه به سامانه «CFI» و با جستجوی نام شرکت کارگزاری مدنظر از معتبر بودن مجوزهای فعالیت کارگزاری اطمینان پیدا کنند.

خالقی گفت: عموم مردم نیز برای جلوگیری از مخاطرات و سوءاستفاده‌های احتمالی و همچنین اطمینان از صحت‌سنجی اطلاعات، به سامانه «CFI» مراجعه کنند وآن را با محتوای مندرج در این سامانه تطبیق دهند.

رئیس اداره امور کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان تاکید کرد: با توجه به این که امکان دارد برخی از افراد سودجو با معرفی خود به عنوان کارگزاری اقدام به کلاهبرداری و دریافت پول از مردم کنند، لازم است مردم با مراجعه به این سامانه و تطبیق آن، گرفتار این اشخاص نشوند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>