کد خبر: ۶۷۰۴
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

چراغ قرمز بورس در پایان هفته دوم زمستان

امروز در معاملات امروز بورس تهران همزمان با افت 3 هزار واحدی شاخص بورس 177 میلیارد تومان پول سهامداران حقیقی از بازار سرمایه خارج شد.

به گزارش پرشین خبر؛ بورس تهران امروز شاهد دو روند متفاوت در سهم‌های بزرگ و کوچک بازار بود. در حالی که سهام کوچک بازار امروز توانستند شاخص هم‌وزن را اندکی بالا ببرند اما وضعیت در معاملات سهام بزرگ، متفاوت بود و شاخص کل را نزولی کرد.
 

بورس تهران امروز شاهد معاملات متنوعی بود که دو مسیر متفاوت را برای بازار رقم زد. در حالی که سهم‌های کوچک و متوسط بازار مورد توجه معامله‌گران قرار گرفتند و رشد را تجربه کردند، اغلب سهام شاخص‌ساز منفی شدند و شاخص کل را عقب راندند.
 


عملکرد شاخص‌ها
شاخص کل بورس تهران امروز با افت سه هزار و 482 واحدی، معادل 0.16 درصد افت کرد و در پله دو میلیون و 155 هزار و 283 واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن اما امروز افزایشی بود و 799 واحد بالا رفت تا با رشد 0.11 درصدی، در سطح 756 هزار و 745 واحدی قرار گیرد.
امروز شاخص کل فرابورس هم کاهشی بود و با افت 25 واحدی، معادل 0.1 درصد پایین رفت تا در پله 26 هزار و 194 واحد قرار گیرد.
حجم و ارزش معاملات خرد
امروز حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی به هفت میلیارد و 700 میلیون برگه سهم رسید که با ارزش چهار هزار و 680 میلیارد تومان انجام شد.
 


در معاملات روز جاری همچنین 177 میلیارد تومان پول حقیقی از سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی خارج شد در حالی که صندوق‌های درآمد ثابت شاهد ورود پول حقیقی به مبلغ 110 میلیارد تومان بودند.



ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>