کد خبر: ۶۴۹۲
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

استراتژی برنده در معاملات

بزرگترین تریدر فارکس ایرانی اعلام کرد که بر مبنای موقعیت معاملات از هر دو روش مومنتوم و اندیکاتورهای مبتنی بر ریاضی برای تحلیل بازار استفاده کرده و همین موضوع منجر شده که او بتواند از استراتژي برنده در معاملات بهره مند شود.

به گزارش خبرنگار ما، بازار تبادل ارزهای خارجی بزرگترین بازار مالی جهان است که طبق آخرین آمار حجم معاملات روزانه آن به بیش از ۵ تریلیون دلار می‌رسد. در این بازار روزانه میلیون‌ها نفر مشغول معامله و خرید و فروش جفت ارزهای مختلف و سایر دارایی‌ها هستند و از این راه کسب درآمد می‌کنند.

فرزاد وجیهی یکی از تریدرهای حرفه‌ای فارکس است که بخشی از کسب درآمدش از این محل است.
در حال حاضر با اینکه هر کسی می‌تواند در کمترین زمان وارد بازار فارکس شده و خود را یک تریدر فارکس معرفی کند، اما تنها درصد کمی از این افراد مانند فرزاد وجیهی می‌توانند به سود مستمر دست یابند.

او در معاملات فارکس از روش‌های مختلفی مثل تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال برای پیش‌گویی مسیر حرکت بازار استفاده می‌کند تا بدین ترتیب شانس موفقیت معاملات خود را افزایش دهد.

به عبارت دیگر با تحلیل نمودار قیمت جفت ارز مورد نظر تصمیم می گیرد که ارز یک کشور در مقایسه با ارز یک کشور دیگر پتانسیل افزایش یا کاهش دارد و سپس تریدر متناسب با این بررسی و تحلیل انجام می دهد و طبق سابقه بازار بیشتر طبق پیش‌بینی‌های او پیش رفته و به سود می‌رسد.
یکی از عواملی که در تصمیم‌گیری یک تریدر برای خرید یا فروش دارایی مورد نظر دخیل است استراتژی معاملاتی بوده که بر مبنای آن تریدر از روش‌هایی که مومنتوم و قدرت حرکت روند قیمت را مشخص می‌کند، استفاده کرده در حالی که برخی دیگر از اندیکاتورهای مبتنی بر ریاضی برای تحلیل بازار کمک می‌گیرند.

فرزاد وجیهی بارها در صحبت های خود تاکید کرده بر مبنای موقعیت از هر دو روش استفاده کرده و همین موضوع منجر شده که او بتواند از استراتژي برنده در معاملات استفاده کند.
در حال حاضر برای تبدیل شدن به یک تریدر فارکس فقط کافی نیست در یکی از بروکرهای فارکس ثبت نام کرده و حساب کاربری خود را راه‌اندازی کنید، بلکه باید طبق آموزش‌های موجود ابتدا دانش لازم برای آشنایی با بازار را کسب کرده و از الگو و استراتژی افراد صاحب نام بهره مند شد و بعد وارد بازار جفت ارز مورد نظر خود شوید و معامله خود را انجام دهید.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>