کد خبر: ۵۷۰۵
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
هشدار سازمان امور مالیاتی کشور؛

مودیان نسبت به دریافت پیامک های جعلی هوشیار باشند

مؤدیان محترم نسبت به دریافت پیامک‌های جعلی حاوی لینک‏های مراجعه به سایت‏‏های تعیین شده و پرداخت مالیات هوشیار باشند. پیامک‌هایی که از طرف سازمان امور مالیاتی ارسال می‌شود، صرفا با سرشماره 10001526 معتبر است.

به گزارش پرشین خبر به نقل از رسانه مالیاتی ایران، اخیرا عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب با سوءاستفاده از عدم آگاهی برخی افراد اقدام به ارسال پیامک برای افراد متعدد اعم از مودی و یا غیرمودی با مضامین مالیات از قبیل مشاهده ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی از طریق لینک tax.irboet.site یا اخطاریه مالیاتی سازمان امور نظارت بر دارایی از طریق لینک‏های my.irboe.com  و  my.irbtex.com با هدف سرقت از حساب‌های شخصی ایشان می ‌نمایند که پس از آنکه مؤدی بر روی آن کلیک نموده به صفحه سایت های جعلی جهت پرداخت مالیات منتقل شده و از طریق این سایت اقدام به تخلیه حساب بانکی آنها می نمایند.
لذا از مؤدیان محترم تقاضا می‌شود با توجه به شیوع برخی جرائم در فضای مجازی، درخصوص این‌گونه اقدامات کلاهبردارانه و سرقت‌های اینترنتی هوشیار بوده و کلیه اقدامات مالیاتی خود را صرفاً از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی my.tax.gov.ir و یا مراجعه حضوری به ادارات امور مالیاتی انجام دهند.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>