کد خبر: ۵۴۸۴
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
موافق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳

رحمانی: دولت بودجه سال آینده را واقعی دیده است

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کاهش کسری تراز عملیاتی از نقاط مثبت بودجه است، گفت: لایحه بودجه سال آینده واقعی دیده شده و امکان تحقق آن وجود دارد.

به گزارش پرشین خبر، رجب رحمانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: با توجه به شرایط کشور و لزوم اتحاد و انسجام قوا باید کلیات لایحه بودجه به تصویب برسد.
وی با بیان این‌که در لایحه بودجه سال آینده کسری تراز عملیاتی کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: سال گذشته فروش اموال ۱۲۰ همت بود که امسال ۶۰ همت شده است. علاوه بر آن بودجه واقعی دیده شده و امکان تحقق آن وجود دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی عدم وابستگی لایحه بودجه به نفت را از جمله نکات مثبت آن برشمرد و گفت: ما اکنون در حال بررسی کلیات بودجه هستیم می‌توان در زمان بررسی جزییات اصلاحات لازم را اعمال کرد.
رحمانی با بیان این‌که عدالت در پرداخت کارکنان و بازنشستگان و رفع تبعیض از نقاط قوت لایحه بودجه است، تصریح کرد: ۵۰ همت برای همسان‌سازی بازنشستگان پیش‌بینی شده است. علاوه بر این احکامی برای ارتقاء پرداخت حقوق و دستمزد آمده و به رشد حقوق بازنشستگان توجه شده است.


ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>