کد خبر: ۱۳۱۲۹
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱
مدیر دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد:

پایداری تولید گاز با افزایش قابلیت اطمینان دارایی های فیزیکی در زنجیره تامین گاز

مدیر دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی گاز ایران گفت: نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی یکی از بزرگترین رویداد‌های سالانه تجاری و صنعتی کشور و فرصت بسیار مناسبی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت، دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدیدکنندگان و متخصصان این صنعت قرار دهند.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ابوالفضل وروانی فراهانی با حضور در غرفه این شرکت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این مطلب، اظهار داشت: همچنین با در نظر گرفتن تقاضای بازار‌های جدید و سمت و سوی رشد صنعت نفت و گاز، این شرکت‌ها می‌توانند نوآوری‌ها و فعالیت‌های کسب و کار خود را هدایت و مدیریت کنند.
وی ادامه داد: این رویداد مهم فرصت مغتنمی برای شرکت ملی گاز ایران است تا نیاز‌های فناورانه، خدمات فنی، مواد و قطعات یدکی تجهیزات حیاتی خود در چرخه تأمین گاز را به‌صورت مستقیم با شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان توانمند داخلی درمیان گذاشته و آنها را با خود همراه کنند.
به گفته وروانی، آشنایی با فناوری‌های روز در صنعت گاز و انجام مذاکرات تجاری و عقد تفاهم‌نامه‌های متعدد داخلی و خارجی برای فروش فرآورده‌های جانبی گاز و رفع نیاز‌های کالایی و خدمات فنی، از دیگر فرصت‌های مشارکت در این رویداد بزرگ است. همچنین تشکیل جلسات هم‌اندیشی در خلال برگزاری نمایشگاه با شرکت‌های دانش‌بنیان با رویکرد حمایتی و با موضوع نیاز‌های فناورانه شرکت ملی گاز و رفع چالش‌های موجود، به توسعه و رونق کسب و کار‌های نوآورانه کمک می‌کند.
مدیر دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی گاز ایران رویکرد این مدیریت در سال گذشته را، سوق دادن کار‌ها در مسیر منطبق بر منویات رهبر معظم انقلاب و رویکرد رییس‌جمهوری عنوان کرد و گفت: این مهم در جهت رشد تولید و مهار تورم بوده که منتج به کاهش هزینه نگهداشت تأسیسات و افزایش پایداری تولید و توزیع می‌شود.
وی در پایان، افزود: امسال نیز با توجه به شعار سال، این مدیریت سعی دارد گام‌های موثری در جذب مشارکت مردمی در راستای جهش تولید بردارد؛ از آن رو که تولید در سازمان‌های دارایی‌محور وابستگی زیادی به سلامت فنی، قابلیت اطمینان و دسترس‌پذیری تجهیزات و سیستم‌های دارایی فیزیکی و مهم‌تر از همه نیروی انسانی به‌عنوان بزرگ‌ترین دارایی هر سازمانی دارد.
شایان ذکر است، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی، آماده بازدید علاقمندان است.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>