کد خبر: ۱۳۱۱۹
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

رونمایی از ۴ تجهیز لبه فناوری صنعت گاز در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با اشاره به رونمایی از ۴ تجهیز لبه فناوری صنعت گاز در نمایشگاه امسال، بر تلاش این مجموعه به منظور تکمیل زنجیره توسعه فناوری ۴۱ قلم کالای راهبردی صنعت گاز تا پایان دولت سیزدهم تأکید کرد.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محسن مظلوم فارسی‌ باف با حضور در غرفه این شرکت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به اهتمام ویژه و تعامل حداکثری بین شرکت ملی گاز ایران با زیست‌بوم علم و فناوری کشور در سال گذشته، گفت: ماحصل این همکاری سبب شده تا شرکت ملی گاز ایران در این نمایشگاه از ۴ تجهیز لبه فناوری در حوزه صنعت نفت و گاز رونمایی کند.
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران افزود: رونمایی از توربوکمپرسور ملی (IGT ۳۰) با توان ۳۰ مگاوات، شیر‌های درای عملگر الکتریکی اکچویتور و موتور و ایزولاتورحساس در برابر ارتعاشات و لرزش (مقاوم در برابر زلزله)، نشت‌یاب لیزری مکشی و کاستودی فلوکامپیوتر، چهار تجهیزی است که در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از سوی شرکت ملی گاز ایران رونمایی خواهد شد.
فارسی‌باف با بیان این‌که سیاست ابلاغی این مدیریت، توسعه بومی و تکمیل زنجیره فناوری تمام بومی در همه بخش‌های مرتبط با اقلام و فرآیند‌های مورد استفاده به‌ویژه در صنعت پالایش گاز تا انتهای دولت سیزدهم است، گفت: در این راستا تلاش داریم زنجیره توسعه فناوری ۴۱ قلم کالای راهبردی در صنعت گاز را تا پایان دولت سیزدهم تکمیل کنیم.
وی در رابطه با اقدامات این مجموعه در راستای با تحقق اهداف مدنظر در شعار سال ۱۴۰۳ نیز، اظهار داشت: نقش مدیریت پژوهش و فناوری در حمایت از تولید دانش‌بنیان اقلام راهبردی مورد نظر شرکت ملی گاز ایران، کم‌نظیر است و همزمان توسعه فناوری بومی، در کنار مشارکت دادن زیست بوم دانش بنیان کشور و دانشگاه‌ها و مراکز علم و فناوری در پروژه‌های صنعت گاز به معنای دقیق کلمه، تبلور مشارکت مردم در جهش تولید و رفع تحریم و وابستگی در اقلام فناورانه راهبردی صنعت گاز است.
شایان ذکر است، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی، آماده بازدید علاقمندان است.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>