کد خبر: ۱۳۱۰۶
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸

روز پر ترافیک در غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

در اولین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، پاویون گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سالن ۳۸B از شلوغ‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه بود.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در روز نخست این نمایشگاه دکتر علی عسکری از شرکت‌های تولیدی، خدماتی و طرح‌های حاضر در پاویون هلدینگ بازدید کرد و با مدیران شرکت‌های تابعه به گفتگو نشست. همچنین مسئولانی از وزارت نفت، شرکت نفت و برخی نمایندگان مجلس از جمله مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن بازدید از غرفه به گفتگو با مدیران ارشد هلدینگ نشستند. همچنین مدیران شرکت‌های تابعه با حضور در غرفه‌های سازندگان داخلی و همچنین میزبانی از شرکت‌های دانش بنیان به بحث و گفتگو درباره توسعه همکاری‌ها پرداختند. علاقمندان می‌توانند از پاویون شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سالن ۳۸B بازدید کنند. به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در روز نخست این نمایشگاه دکتر علی عسکری از شرکت‌های تولیدی، خدماتی و طرح‌های حاضر در پاویون هلدینگ بازدید کرد و با مدیران شرکت‌های تابعه به گفتگو نشست.

در این نمایشگاه مسئولانی از وزارت نفت، شرکت نفت و برخی نمایندگان مجلس از جمله مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن بازدید از غرفه به گفتگو با مدیران ارشد هلدینگ نشستند.

همچنین مدیران شرکت‌های تابعه با حضور در غرفه‌های سازندگان داخلی و همچنین میزبانی از شرکت‌های دانش بنیان به بحث و گفتگو درباره توسعه همکاری‌ها پرداختند.

علاقمندان می‌توانند از پاویون شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سالن ۳۸B بازدید کنند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>