email
save
کد خبر: ۱۲۷۹۴
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
مشاور معاونت مسکن و ساختمان خبر داد:

ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس

مدیر سامانه خودنویس از ثبت بیش از ۲۵۵ هزار و ۵۱۱ قرارداد اجاره در سامانه خودنویس خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده تا از خردادماه امسال اولین قرارداد خرید و فروش در سامانه خودنویس ثبت شود و این امکان علاوه بر ثبت رایگان قرارداد اجاره برای متقاضیان فراهم شود.

به گزارش پرشین خبر به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ مهدی ساسانی در این خصوص افزود: سامانه خودنویس از سال گذشته تاکنون با ثبت رایگان قرارداد اجاره در اختیار عموم مردم قرار گرفت و موجران و مستاجران موفق شدند تا در این سامانه به شکل قانونی قرارداد‌های اجاره خود را ثبت کنند.

مدیر سامانه خودنویس با بیان اینکه طبق آخرین آمار بیش از ۲۵۵ هزار و ۵۱۱ متقاضی در سامانه خودنویس ثبت نام کردند، یاد آور شد: هم اکنون قرارداد‌های اجاره روی سامانه ثبت می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا در این سامانه از خردادماه امسال نیز قرارداد خرید و فروش افزوده و این امکان نیز برای متقاضیان فراهم شود.

به گفته ساسانی، سامانه خودنویس از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده است و به مرور انواع معاملات اجاره روی سامانه بارگذاری و رفع اشکال شد. همچنین ۲۱ بهمن سال گذشته نیز دسترسی مشاوران املاک تهران را به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف کردیم و هم‌اکنون مشاوران املاک برای ثبت قرارداد‌های اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>