کد خبر: ۱۲۷۸۰
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد:

ضرورت تدوین برنامه عملیاتی از سوی پتروشیمی ها در راستای تحقق راهبرد جهش تولید

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ضروری است شرکت‌های پتروشیمی به منظور تحقق راهبرد "جهش تولید" که از سوی مقام معظم رهبری تبیین و اعلام شده است، برنامه عملیاتی و پیگیری‌های ویژه را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش پرشین خبر به نقل از نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی عصر یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در جمع مدیران و مجریان طرح‌های شرکت پتروپالایش کنگان و پتروشیمی سروش، نگین و آلای مهستان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، امسال رو سال جهش تولید نام نهادند، بنابراین مهمترین وظیفه ما تهیه "برنامه عملیاتی و پیگیری ویژه" برای تحقق شعار سال در صنعت بزرگ پتروشیمی است.
وی با تاکید بر پیگیری رئیس جمهوری، معاون اول و وزیر نفت بر حمایت از سرمایه گذاران صنعت پتروشیمی، تصریح کرد: خوشبختانه با قوانین و مشوق‌های موجود بسیاری از مشکلاتی که در روند ساخت طرح‌ها موجود بود، کاهش یافته است و شاهد تسهیل و شتاب بخشی طرح‌های پتروشیمی که امسال و سال آینده وارد مدار تولید می‌شوند، هستیم.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی از ساخت و تکمیل طرح‌های مختلف پتروشیمی بطور قاطع حمایت می‌کند.
وی از مجریان طرح‌های پتروشیمی خواست تا استفاده از توانمند‌های های شرکت‌ها و سازندگان داخلی را در دستور کار قرار دهند.
شاهمیرزایی، اظهار کرد: همواره به هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی اعلام کرده ایم که در کنار آنها هستیم و نهایت همکاری و کمک در روند ساخت طرح‌ها را براساس دستورالعمل‌ها و قوانین موجود خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی رویکرد اصلی این شرکت را ادامه روند حداکثر بهره مندی از توانمندی‌های داخلی در طول اجرای پروژه‌ها دانست و عنوان کرد: فعالیت‌های انجام شده از سوی واحد‌های مختلف پتروپالایش کنگان می‌تواند الگوی خوبی در مسیر تکمیل زنجیره ارزش باشد.
در این نشست مدیران عامل شرکت‌های انتخاب کنگان، پیشگامان سیراف انرژی، ویستا انرژی ارغوان و سپهر کنگان نیز حضور داشتند و گزارشی از روند ساخت طرح‌های خود را ارائه کردند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>